Gå til innhold

Remington rettetang

kriztine

Anbefalte innlegg

Må si jeg er skuffa over denne rettetangen, har brukt den nesten hver dag i ett år og allerede nå er den "ødelagt". Det har kommet ett slags brunt tykt belegg over jernet, og aner ikke hva det kommer av? har pleid å skrape det av, men vet jo da at jeg ødelegger jernene med dette. Er det flere som har opplevd dette? hva kan d være? det var med en ettårs garanti da jeg kjøpte rettetangen men den har jeg selvfølgelig klart å rota bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde akkurat det samme som du nevner her :( Jeg brukte varmebeskyttende spray da jeg brukte den, så jeg trodde belegget kom av det?! Byttet over til GHD for litt over 1 år siden, og jeg har aldri vært mer fornøyd :D Den fungerer idag (etter 1 år) som den dagen jeg kjøpte den. Den er kanskje litt dyr, men verdt hver eneste krone! Skal aldri leve uten eller bytte ;D;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken er det du har, er det den i keramikk? Hvis det er keramikk, du kan kjøpe keramikkrens-krem på Jernia, den er litt sånn som Jif skurekrem, men mindre partikler, mer skånsom og passer til keramikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en egen rens til den altså? Visste jeg ikke :P

Jeg byttet den hovedsakelig fordi den lugget sånn :( Byttet over til GHD og jeg må si jeg også er veldig fornøyd. Som Yasi sier, verdt alle pengene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...