kriztine Skrevet 28. november 2010 #1 Del Skrevet 28. november 2010 Må si jeg er skuffa over denne rettetangen, har brukt den nesten hver dag i ett år og allerede nå er den "ødelagt". Det har kommet ett slags brunt tykt belegg over jernet, og aner ikke hva det kommer av? har pleid å skrape det av, men vet jo da at jeg ødelegger jernene med dette. Er det flere som har opplevd dette? hva kan d være? det var med en ettårs garanti da jeg kjøpte rettetangen men den har jeg selvfølgelig klart å rota bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 28. november 2010 #2 Del Skrevet 28. november 2010 Opplevde akkurat det samme som du nevner her Jeg brukte varmebeskyttende spray da jeg brukte den, så jeg trodde belegget kom av det?! Byttet over til GHD for litt over 1 år siden, og jeg har aldri vært mer fornøyd :D Den fungerer idag (etter 1 år) som den dagen jeg kjøpte den. Den er kanskje litt dyr, men verdt hver eneste krone! Skal aldri leve uten eller bytte ;D;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #3 Del Skrevet 28. november 2010 Hvilken er det du har, er det den i keramikk? Hvis det er keramikk, du kan kjøpe keramikkrens-krem på Jernia, den er litt sånn som Jif skurekrem, men mindre partikler, mer skånsom og passer til keramikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Del Skrevet 28. november 2010 Finnes det en egen rens til den altså? Visste jeg ikke Jeg byttet den hovedsakelig fordi den lugget sånn Byttet over til GHD og jeg må si jeg også er veldig fornøyd. Som Yasi sier, verdt alle pengene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå