Gå til innhold

Hva kjøper dere til gutten/mannen dere er glad i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jeg er veldig glad i, men som jeg ikke er sammen med.

Jeg har så veldig lyst til å gi han en gave til jul, men siden vi ikke er sammen så blir jeg så usikker på hva det kan være. Uten at det blir "for mye" om dere skjønner?

Bare det å si jeg er glad i han kunne ha vært nok, men i helgen fikk jeg en misstanke om at han har gaveplaner for meg. Det blir derfor så flaut å ikke ha noe til han, hvis han skulle finne på å dukke opp med noe før julen ringer inn.:flau:

flere som plasker i samme balje som meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter egentlig også med det. Men sånn jeg tenkte var at dette er en gutt jeg er blitt utrolig gla i og uansett hva vi kommer til å bli kommer vi til å bli i hverandres liv på en eller annen måte. Derfor har jeg siden jeg traff han hørt om at han skal begynne å trene, men det er ikke en ting han har fått begynt med ennå (kjent han siden april). Så siden han elsker duppeditter så kjøpte jeg en pulsklokke som kan være motiverende for han. Det var ikke verdens mest fancy pulsklokke jeg ente på for siden vi ikke er sammen så syntes jeg det er litt fælt å bruke masse masse penger.

Litt sånn jeg tenker er iallefall at det er kosleig å kjøpe en liten oppmerksomhet til de man har blitt gla i. Og for min del er en oppmerksomhet noe som kanskje er viktig for den personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...