AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 I går fant jeg noe soppaktig hvit i pelsen til katten min. Har søkt rundt på nettet men ikke funnet utav noe, men det så ut som det kom innenfra?! Noen som vet noe om dette? om det kan være alvorlig? Får ta å ringe dyrlegen i morgen, skjønner bare ikke hva dette kan være?! Takk for alle svar
Capricorn Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Aldri hørt om. Har du googlet det? Midd er vel sort tror jeg. Hvertfallt øremidd. Ring dyrlegen uansett i morra.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Ja er det jeg skal! prøver bare å finne ut hva det kan være... Det var akkurat som er "tråd" med masse hvit oppsmuldrende som kom ut, tenkte sopp med engang jeg så det....
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Flere steder i landet har dyrlegene døgnvakt. Du kan jo ringe dit og spørre om de vet hva det er, så kan du bestille time til mandagen samtidig?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Det er ikke orm da? Det kan ligne litt på riskorn og er glatte og litt sånn "gummiaktige"...
Maneo Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Ja er det jeg skal! prøver bare å finne ut hva det kan være... Det var akkurat som er "tråd" med masse hvit oppsmuldrende som kom ut, tenkte sopp med engang jeg så det.... Kan også være en talgkjertel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå