Gå til innhold

Hva skal man tro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor plutselig slik lukt etter at hun har vært på julebord.

Trengte ikke sniffe for å merke det. Nok at hun tok av seg klærne

Mat/drikke kan påvirke lukten der nede. Det kan rett og slett være at hun har spist/drukket noe hun ikke pleier.

Eller at hun hadde drukket litt, og glemte og vaske seg (slik hun kanskje pleier...)

Eller at hun har fått en soppinfeksjon, tilfeldigvis akkurat rundt julebordet.

Eller at hun har svettet.

Pleier hun å lukte surt fra underlivet etter at hun har hatt sex siden du mistenker utroskap?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillit i et forhold er en fin ting. Mitt motto er: Tro det beste om ethvert menneske til det motsatte er bevist. Kall meg naiv, men mine medmennesker setter pris på tilliten min. :)

Og når det kommer til dine bekymringer, så tror jeg ikke du skal ta ting for seriøst. Det kan godt være at hun har danset veldig mye den kvelden og ble litt svett nedentil for eksempel. Julebord betyr ikke at man må være utro, sånn som noen tidligere her oppe sa.

Selvfølgelig vet jeg ikke noe om fortiden deres og om hun har vært utro før for eksempel eller noe. Da ville jeg kanskje skjønt at du bekymret deg.

Men husk at tillit er viktig. Jeg hadde blitt lei meg hvis kjæresten min tok opp noe slikt med meg bare pga "litt sur lukt nedentil" hvis jeg hadde luktet. Ikke bekymre deg før du har mer konkrete bevis.

Lykke til :)

Skrevet

Og lufter noe helt jævlig surt nedentil?

Pleier hun å lukte slik når dere har pult da?

Skrevet

Kan regne med at hun har hatt både truse og strømpebukse i syntetfiber under penkjolen. Syntetfiber + klam = surt.

Ellers, du må stole på kjæresten din og forholdet deres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...