Gjest Bekymret Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Og lufter noe helt jævlig surt nedentil?
QueenPenelope Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 (endret) Og lufter noe helt jævlig surt nedentil? At det er en stund siden forrige dusj og at hun (han?) har danset seg svett. Ser ikke for meg at du hadde sluppet til der nede uten at h*n hadde tatt en dusj først om det hadde skjedd noe på julebordet... Da tror jeg heller at h*n ikke var klar over tilstanden etter en lang, svett kveld. Underliv kan nok lukte ganske utrivelig uten at det har vært sex involvert også. Endret 28. november 2010 av QueenPenelope
Gjest Airi Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Kanskje han ble så full at han pissa seg ut?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Kan ikke skjønne at du lar han reise på julebord alene. Det er utrolig mange som er utro på julebord. 3
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Hva om dette faktisk var en hun. Som var klar over at det lukta, skylda på at hun snart fikk mensen. Har aldri lukta slik før mensen tidligere!
Titti72 Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Kan ikke skjønne at du lar han reise på julebord alene. Det er utrolig mange som er utro på julebord. Enig.... Det beste er å kjøpe et skikkelig stramt bånd, og feste det til sofaen hjemme. Alle på julebord er utro, og i alle forhold bør man bestemme mest mulig over hverandre, og nekte hverandre hver lille ting av frihet og glede. Min mann går ikke på do engang før vi har hatt en diskusjon rundt om det er nødvendig eller ikke, og hvor lenge han skal være borte fra sofaen og meg. 2
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Kan ikke skjønne at du lar han reise på julebord alene. Det er utrolig mange som er utro på julebord. Derfor er vi utro på julebord
Fanta Exotic Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Kan ikke skjønne at du lar han reise på julebord alene. Det er utrolig mange som er utro på julebord. LOl, hva faen skal det bety? Tror du virkelig alle på julebord er utro? Hadde typen min nekta meg julebord hadde jeg bare blitt sur. 1
Gjest Airi Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Enig.... Det beste er å kjøpe et skikkelig stramt bånd, og feste det til sofaen hjemme. Alle på julebord er utro, og i alle forhold bør man bestemme mest mulig over hverandre, og nekte hverandre hver lille ting av frihet og glede. Min mann går ikke på do engang før vi har hatt en diskusjon rundt om det er nødvendig eller ikke, og hvor lenge han skal være borte fra sofaen og meg. Lar ikke typen min gå alene på butikken en gang, det er jo jenter der. Jenter han potensielt kan ha sex med.
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Lar ikke typen min gå alene på butikken en gang, det er jo jenter der. Jenter han potensielt kan ha sex med.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Lukter han surt før julebordet da? Min kom hjem og stanka gummi. Det er litt verre å snakke seg fra.
Gjest Airi Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Hva om dette faktisk var en hun. Som var klar over at det lukta, skylda på at hun snart fikk mensen. Har aldri lukta slik før mensen tidligere! Floraen i skjeden forandrer seg før man får mensen, og det kan lukte annerledes. Går du og sniffer henne i skrittet på forskjellige tidspunkt i syklusen, siden du er så sikker? Det kan være mange grunner til at det lukter forskjellig, og jeg tror de som er utro har IQ nok til å vaske seg skikkelig, selv om utroskap skjeldent er noe særlig lurt. Kan hende er det ikke noe verre enn ubalanse, som kan fikses med melkesyrepiller.
Fanta Exotic Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Hallo. Dette gjaldt en Hun Da har hun vel glemt å skifte truse på en stund da..
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 Hvorfor plutselig slik lukt etter at hun har vært på julebord. Trengte ikke sniffe for å merke det. Nok at hun tok av seg klærne
Gjest Airi Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 Hvorfor plutselig slik lukt etter at hun har vært på julebord. Trengte ikke sniffe for å merke det. Nok at hun tok av seg klærne Hun har dansa, hun har vært svett, og hun har ikke tatt av seg trusa i løpet av julebordet. Det har vært innestengt der inne, noe som gjør at det kan lukte ganske stramt.
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #18 Skrevet 28. november 2010 Si at du har snakket med kollegaer av henne og fikk høre litt av hvert.. Sjekk reaksjonen. Enkelt og greit.
Gjest Blubberella Skrevet 28. november 2010 #19 Skrevet 28. november 2010 Ikke enig med Hunterlady. Løgn fra din side kan gjøre saken verre. Hvis hun snakker sant og ikke har vært utro, fremstår du bare som umoden og sykelig sjalu om du roter deg inn i løgnhistorier og tøys for å lure "sannheten" ut av henne. Etter en lang kveld med klamme stoler, mye mat og drikke og svett dansing kan absolutt lukten nedentil bli litt udelikat. Hvis hun enten har bakteriell ubalanse eller faktisk snart skal ha mensen, blir ikke akkurat lukten bedre av det heller. Historien hennes er troverdig, men jeg vet jo ikke bakgrunnen din for å mistenke at hun har vært utro. Vi her på KG vet jo ingenting om forholdet deres eller hvorvidt hun er flyfille nok til å være utro på julebord uten å forsøke å skjule bevisene etterpå. Vi kan jo bare gjette vilt, og det hjelper neppe på hvis stemningen mellom dere er litt dårlig. Enten må du tro henne når hun sier hun ikke har vært utro, eller så må du kanskje vurdere om du kan være sammen med ei du stoler så lite på.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 Eventuellt kan hun faktisk ha drukket noe som gjør at urinen lukter stramt! Etter 1 flaske rødvin på meg lukter det ikke akkurat blomstereng etter jeg har vært på do 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå