Gjest henriette Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg har fått litt gangen i en gutt, og sist helg endte vi opp med å ha sex. Vi var begge veldig fulle, så det at han ikke fikk utløsning plagde meg ikke så mye da. Det som irriterer er at vi hadde drukker et par halvlitere i går, og prøvde å pule, men da kom han ikke heller. Så prøvde vi igjen dagen etterpå, og da heller kom han ikke! Er det meg det er noe galt med eller? Er dette vanlig? Som dere kanskje forstår så er dette en jeg nettopp har begynt å holde litt på med, så kommunikasjonen er ikke helt på topp når det gjelder sex, så jeg har ikke spurt han om det. Syns det er litt pinlig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Har vært borti noe av det samme. Men han hadde i tilegg noe problemer med å opprettholde ereksjon. Noen ganger gikk det fint, andre ganger gikk det ikke i det hele tatt. Jeg vet han hadde ganske dårlig selvtilitt pga størrelse osv. (Noe som aldri plagde meg, jeg likte han uansett) Men det plusset med ett ganske usunt forhold til alkohol, tror jeg var årsaken i mitt tilfelle.
Gjest caramiacaramella Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Noen menn har bare vanskeligheter med å komme, akkurat som det kan være vanskelig for damer. Vanskelig å si nøyaktig hva problemet er utifra den lille informasjonen man får her, men du kan jo ta det opp med ham på en indirekte måte, feks mens dere har sex eller ved forspill kan du jo spørre om det er noe han liker spesielt godt i senga, om det er noe han ønsker som du ikke gjør feks. Si det på en litt sexy og søt måte, og gjør det klart at du vil han skal ha det godt:) Hvis han virker unnvikende eller ikke gir noe ordentlig svar, bare la det ligge en stund. Kan jo hende han bare trenger mer tid til å bli kjent med deg og kroppen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå