Gå til innhold

Dipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er holliday dipp med lettrømme og gulrot til er det veldig usundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker holiday dip! Selvfølgelig best med rømme, men jeg pleier å blande den med enten vanlig naturell yoghurt (sil den i ett kaffefilter for å få fastere konsistens) eller bruk skyr yoghurt (som også er sunnere enn vanlig naturell).

Skrevet

Hehe. Jeg må innrømme at da jeg trykket meg inn på tråden var jeg overbevist om at den skulle handle om øvelsen "dips".

Fikk litt samme følelse som når man løfter melkekartongen som er tom, men man trodde den var fullere.

Kjøp gresk eller tyrkisk yoghurt. Den har den nesten samme konsistens som rømme, men er sunnere.

Skrevet

Kesam funker utmerket. Er bedre å mixe sin egen krydderblandig, da slipper du tilsetningsstoffer.

Skrevet

Det er bedre å lage sin egen ja, så slipper du tilsetningsstoffer som "anonym" sier her.

1 agurk

1/2 ts salt

3 flådde tomater, finhakket

2 dl mager kesam eller lettrømme

1 1/2 ss sitronsaft

revet skall av en 1/2 sitron

kvernet pepper

1 1/2 dl yoghurt naturell

1 ss hvitvinseddik

1/2 dl finklippet gressløk

salt og pepper

:)

Skrevet

Jeg bruker Kesam mager:) Jeg syntes det smaker akkurat det samme som lettrømme!

Skrevet

Jeg bruker Kesam mager:) Jeg syntes det smaker akkurat det samme som lettrømme!

Oi, det har jeg prøvd og synes det var pyton.. da lar jeg heller vær :fnise: Kesam vanlig eller yoghurt naturell synes jeg er ok.

Skrevet

Oi, det har jeg prøvd og synes det var pyton.. da lar jeg heller vær :fnise: Kesam vanlig eller yoghurt naturell synes jeg er ok.

Hehe, er jo individuelt hva man liker! Jeg syntes det smaker toppers :)

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Bruker også kesam mager når jeg lager dipp - synes det smaker kjempegodt (også sikkert

fordi jeg ikke er vant til noe annet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...