AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Er holliday dipp med lettrømme og gulrot til er det veldig usundt?
Fanta Exotic Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg elsker holiday dip! Selvfølgelig best med rømme, men jeg pleier å blande den med enten vanlig naturell yoghurt (sil den i ett kaffefilter for å få fastere konsistens) eller bruk skyr yoghurt (som også er sunnere enn vanlig naturell).
Supraspinatus Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Hehe. Jeg må innrømme at da jeg trykket meg inn på tråden var jeg overbevist om at den skulle handle om øvelsen "dips". Fikk litt samme følelse som når man løfter melkekartongen som er tom, men man trodde den var fullere. Kjøp gresk eller tyrkisk yoghurt. Den har den nesten samme konsistens som rømme, men er sunnere.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Kesam funker utmerket. Er bedre å mixe sin egen krydderblandig, da slipper du tilsetningsstoffer.
Heges Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Det er bedre å lage sin egen ja, så slipper du tilsetningsstoffer som "anonym" sier her. 1 agurk 1/2 ts salt 3 flådde tomater, finhakket 2 dl mager kesam eller lettrømme 1 1/2 ss sitronsaft revet skall av en 1/2 sitron kvernet pepper 1 1/2 dl yoghurt naturell 1 ss hvitvinseddik 1/2 dl finklippet gressløk salt og pepper
Frk. Sunshine Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Jeg bruker Kesam mager:) Jeg syntes det smaker akkurat det samme som lettrømme!
Frk. Belle Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg bruker Kesam mager:) Jeg syntes det smaker akkurat det samme som lettrømme! Oi, det har jeg prøvd og synes det var pyton.. da lar jeg heller vær Kesam vanlig eller yoghurt naturell synes jeg er ok.
Frk. Sunshine Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Oi, det har jeg prøvd og synes det var pyton.. da lar jeg heller vær Kesam vanlig eller yoghurt naturell synes jeg er ok. Hehe, er jo individuelt hva man liker! Jeg syntes det smaker toppers 1
Gjest scorpius Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Bruker også kesam mager når jeg lager dipp - synes det smaker kjempegodt (også sikkert fordi jeg ikke er vant til noe annet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå