Thomasine Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Ikke et verdensproblem, men vi har bla mange magneter fra steder vi har vært som vi gjerne vil ha opp!! Hvor henger dere opp ting (barnas ukeplaner, magneter og andre viktige lapper...)når dere har integrerte hvitevarer? Har laget oss en åpen kjøkkenløsning og har forsåvidt mye ledig vegg, men denne veggen har vi bevisst valgt å ikke henge opp veggskap på fordi jeg vil sitte i sofaen og ikke se på kjøkkenet. Slik det er nå ser vi bare spisedelen og slik vil vi ha det. Har sett denne magnettavla på Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50159455 og den er stilig, men vet ikke helt om det er like fint når den er full av lapper, magneter og beskjeder...?
Nalla Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Har dere mulighet til å male med magnetmaling?
Thomasine Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Har dere mulighet til å male med magnetmaling? Nei, vil ikke male de nye dørene på kjøkkenet...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg så en gang ei som hadde kjøpt en hvit, firkantet magnettavle og rammet den inn med ei stilig bilderamme. Det høres kanskje litt merklig ut, men resultatet ble veldig bra!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Ha magnettavla en annen plass i huset eller på innsiden av skapet.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Denne tavla kan skrives rett på. I tillegg så kommer den med fire klemmer sånn at du kan henge opp lapper mm. Da jeg fikk integrert kjøleskap så gikk jeg over til sikringsskapet. Det fungerer som bare det.
Kayli Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Da jeg fikk integrert kjøleskap så gikk jeg over til sikringsskapet. Det fungerer som bare det. God idè!
Thomasine Skrevet 29. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2010 Denne tavla kan skrives rett på. I tillegg så kommer den med fire klemmer sånn at du kan henge opp lapper mm. Da jeg fikk integrert kjøleskap så gikk jeg over til sikringsskapet. Det fungerer som bare det. Sikringsskapet vårt er i kjelleren... Hvis ikke hadde det vært en god ide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå