Gå til innhold

Integrert kjøleskap - får ikke hengt opp magneter lengre... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke et verdensproblem, men vi har bla mange magneter fra steder vi har vært som vi gjerne vil ha opp!! ;)

Hvor henger dere opp ting (barnas ukeplaner, magneter og andre viktige lapper...)når dere har integrerte hvitevarer? Har laget oss en åpen kjøkkenløsning og har forsåvidt mye ledig vegg, men denne veggen har vi bevisst valgt å ikke henge opp veggskap på fordi jeg vil sitte i sofaen og ikke se på kjøkkenet. Slik det er nå ser vi bare spisedelen og slik vil vi ha det. :Nikke:

Har sett denne magnettavla på Ikea:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50159455

og den er stilig, men vet ikke helt om det er like fint når den er full av lapper, magneter og beskjeder...? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere mulighet til å male med magnetmaling? :)

Skrevet

Har dere mulighet til å male med magnetmaling? :)

Nei, vil ikke male de nye dørene på kjøkkenet...;)

Skrevet

Jeg så en gang ei som hadde kjøpt en hvit, firkantet magnettavle og rammet den inn med ei stilig bilderamme. Det høres kanskje litt merklig ut, men resultatet ble veldig bra! :)

Skrevet

Ha magnettavla en annen plass i huset eller på innsiden av skapet.

Skrevet

Denne tavla kan skrives rett på. I tillegg så kommer den med fire klemmer sånn at du kan henge opp lapper mm.

Da jeg fikk integrert kjøleskap så gikk jeg over til sikringsskapet. Det fungerer som bare det.

Skrevet

Da jeg fikk integrert kjøleskap så gikk jeg over til sikringsskapet. Det fungerer som bare det.

God idè!

Skrevet

Denne tavla kan skrives rett på. I tillegg så kommer den med fire klemmer sånn at du kan henge opp lapper mm.

Sikringsskapet vårt er i kjelleren...;)

Hvis ikke hadde det vært en god ide...:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...