Gå til innhold

Ordren gikk ikke igjennom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte klær fra en engelsk nettbutikk. Prosessen gikk helt fint, jeg fikk ordrenummer og betalingen med VISA (verified by VISA) ligger nå i nettbanken min. Så, helt på slutten fikk jeg beskjed om at ordren ikke var gått igjennom pga en kommunikasjonsfeil...

Betalingen ligger i nettbanken min, men med reservasjon ennå. Regner med den ikke blir gjennomført så lenge butikken ikke har fått ordren? Jeg har aldri handlet fra utlandet før, så jeg blir litt usikker, forstår det slik at Verified by VISA er trygt. Nettbutikken er seriøs, det vet jeg.

Jeg har skrevet e-post til nettbutikken nå, og må sikkert legge inn ordren en gang til..? Eller?

Huff, jeg ble så irritert da dette skar seg sånn helt på tampen, der jeg trodde at dette gikk jo fint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av :)

Er pengene trukket fra konto så er det nok blitt registert :)

Skrevet (endret)

Takk for svar.

Pengene er ikke trukket, men reservert. Det kan kanskje tyde på at ordren har gått igjennom likevel..? Men jeg får vel høre fra nettbutikken snart, så da ordner det seg sikkert. :)

Ser jeg ble anonym på det første innlegget, lett å komme borti den knappen.

Endret av Emera
Skrevet

Takk for svar.

Pengene er ikke trukket, men reservert. Det kan kanskje tyde på at ordren har gått igjennom likevel..? Men jeg får vel høre fra nettbutikken snart, så da ordner det seg sikkert. :)

Ser jeg ble anonym på det første innlegget, lett å komme borti den knappen.

Kontakt nettbutikken og spør om de har mottatt ordren der .

Det hender av og til at ordrer ikke blir registrert hos nettbutikken , selvom det trekkes betaling .

Har de ikke det , men har mottatt pengene , kan de gå inn i betalingsloggen manuelt for å lete etter betalingen der .

Skrevet

Jeg fikk svar i dag, ordren hadde gått igjennom. Det var en feil i deres systemer som gjorde at jeg fikk beskjeden som heldigvis ikke stemte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...