Gå til innhold

Forlover gave

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest i dag

Har dere noen tips til hva vi kan gi forloverene våre i gave?

(er logget av i tilfelle hun/han skulle være her inne og snoke :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje vi skal kjøpe (klikk på) TufTop brett, hvertfall til hans forlover! Er også morsomme gaver ellers også! Naboen vår har det og den er veldig bra! Du finner flere forskjellige ved å klikke på Tuftop England! Synes det er en orginal gave, ellers tenkte vi på et maleri eller noe som vi vet de kan ha brukt for! Det er kanskje litt kjedelig, men man må nesten se an personen litt også!! Vi er jo forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cawarra!

Nei, ikke nødvendigvis....Men det er jo noe de kan bruke hver dag(det er også et skjærebrett..)Synes det bare var en god idè for mitt vedkommende! Men som sagt før hver sin smak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Vurderer å gi et smykke e.l. til mine to forlovere, et eller annet som de kan ha som minne i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cawarra!

Nei, ikke nødvendigvis....Men det er jo noe de kan bruke hver dag(det er også et skjærebrett..)Synes det bare var en god idè for mitt vedkommende! Men som sagt før hver sin smak!!

Ja, så klart, det er jo du som kjenner vedkommende. Jeg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde fått noe sånt, for jeg virkelig HATER å lage mat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å gi gave til forloverne? Det visste jeg ikke...

Gave som "takk for at du ville være forlover" liksom??

ja, takk for at du var forloveren min, min beste venn i en periode i livet mitt som er særdeles viktig, og takk for at du gjorde opplevelsen minnerik, utdrikkingslaget moro, kjøpte deg ny kjole, pyntet deg og stod på pinne for meg i månedsvis mens du ikke hørte annet enn meg og mitt bryllup. Takk for at du er min beste venn med andre ord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg synes hvertfall det er hyggelig å gi en liten gave til de! Skal også gjøre det til brudepike/-svenn! Har også en annen venninne som stiller opp 110% for meg og hjelper meg med forskjellig ting til bryllupet og jeg tenkte hun også skulle få en liten

takk-for-hjelpen-gave!! Mulig det er å overdrive, men pakker er gøy :wink: Hvertfall når du vet mottakeren blir kjempe glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte frisørtimen på den store dagen for min forlover, og hun fikk ett gavekort på 300 kr. på BodyShop etterpå. Nå til jul skal hun få ett bilde av oss/forlovere/brudepike/brudesvenn, og ett av bare meg og henne. Ikke store bilder, det av meg og henne er 10*10 og det av alle er 15*18 tror jeg.

I tillegg holder jeg nå på og lager ett lite album (12*17 cm) til henne, med bilder fra alt vi har opplevd sammen de fire årene vi har kjent hverandre. Jeg limer inn bilder i omlag 2/3 av albumet, resten står tomt så hun kan lime inn mer etter hvert som tiden går.. Dette blir vel på en måte en kombinasjon av bursdagsgave og "takk for at du stilte som forlover-gave".

Mannens forlover skal få ett bilde av brudepar + forlovere i 20*25 til jul. Begge forloverne har selv valgt ut bilde® og størrelse® ut i fra hva de selv ville. Dessuten regner jeg med at det blir igjen endel bilder fra de takkekortene jeg har skrevet feil på, så begge forloverne skal få ett slikt lite bilde av oss i tillegg til det de får i takkekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...