Gå til innhold

HVA er turn-off?

Anbefalte innlegg

Gjest Loveheartx
Skrevet

Det jeg kan se for meg er mest turn off i senga, er hvis du kan se at han ikke nyter det eller at han kjeder seg/ikke er kåt på meg. Huff, håper jeg aldri opplever det...

Veldig enig i den

Skrevet

DÅRLIG HUMOR!! Type gammelmannshumor (les; "Faen, musa virker ikke!" - deretter hysterisk latter)

Skrevet

Jeg er en jente som har sex med jenter, og hva gjelder turn-off for meg:

Før jeg traff kvinnen i mitt liv, hadde jeg en lang liste.

Men alt forsvant når jeg var med Henne i senga, kan ikke komme

på noe som hadde vært turn-off med. Så konklusjonen min:

ingenting er turn-off med den du elsker.

Skrevet

Tatoveringer og piercinger er turnoff for meg også. Og voksede kropper, ekte menn skal ha hår. Ellers griseprat, dårlig hygiene og anale interesser.

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Null empati

Enig. Empati er viktig!

Anonymous poster hash: c832a...73f

Skrevet

Turn off for meg er fedme og mannepupper, men det blir jo luket ut før senga. Når man først er i seng, er mye kroppshår (hår på ryggen takler jeg ikke i det hele tatt, hår på overarmene er også ekkelt) og dårlig hygiene det verste. Synes heller ikke veldig blek hud og masse føflekker er sexy. Det er selvsagt turn off hvis partneren hovedsakelig er opptatt av seg selv.

Skrevet

Har lest en god del på den tråden om uheldige kommentarer under samleie, og må si jeg er litt overrasket over hvor lite som skal til for at ting blir turn-off. Er fullt klar over at folk er forskjellige, men at noen synes "er du fortsatt klissete mellom beina?" er turn-off, fatter jeg ikke. Er jo ikke turn-on heller da, men går helt greit liksom.

Andre ting: "Flink jente!" under akten.. Hva er galt med det?

Eller "vil du sutte på tissen min?", hva er så galt med DET da?? :P

Dette var bare noen få.. Var MANGE der jeg ikke skjønte det katastrofale med..

Så for å oppsummere.. Hva er turn-off for deg under akten?

Og sist, men ikke minst: Hvilke ytre "kvaliteter" tenner du ikke på? (Kroppshår, fedme, små pupper, store pupper, strekkmerker etc etc)

Alle overnevnte er turn off, haha!

Gutter som stønner…Idk why, men det er så lite mandig syntes jeg. xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...