Gå til innhold

HVA er turn-off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

turnoff;

fomling(ikke vet hva de driver med)

dårlig ånde

svettelukt

dumme komentarer.

ikke så mye som kan ødelegge når man er i hetens øyeblikk;)

men til dere som har piercinger og tatoveringer på Turn-off lista deres, HVA er det som er så turnoff med det? jeg må bare spørre da jeg har en del av begge deler og så og si alltid bare har fått gode tilbakemeldinger på dette=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lav intelligens

Null empati

Materialisme

Dårlig ånde

Snus som henger i fra munnvikene

Røyk

Bolekropp

Lange tånegler

For mye aftershave

"Et glass rødvin" (som gjerne blir to eller tre) hver kveld

Penismisunnelse (les; kjøretøy som koster mer enn bopelen)

:jepp::jepp::jepp:

Skrevet

Turnoff?

* High-maintenance-damer. De med voldsomt oppblåst ego og følelse av egenverdi. De er ofte flotte og deilige damer, men hva hjelper det når personligheten er ufordragelig.

* Svettelukt - ja, det forekommer hos jenter, som da ikke husker at man svetter endel fra morgendusjen og gjennom en lang dag.

* Tisselukt fra musa. Måtte en gang si "-gå og vask musa di".

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Er vel sånn sett ikke så mye som er turn-off for meg, men dårlig hygiene er en viktig greie for meg! Vond lukt, gammel svette, dårlig ånde...ÆSJ! Heldigvis er de fleste gutter flinke til å ta vare på seg selv.

Ellers er syting og klaging når jeg insisterer på kondom en enorm turn-off. No glove, no love sier nå jeg! Og da er det absolutt ingen vits i å sutre og klage på grunn av det.

Skrevet

Dårlig ånde, fomling (kom til saken liksom), lang sex-akt, for kort sex-akt, uvasket kropp, stikkete kjønn, blek kropp, menn med store mager, hår på ryggen, fingring når det er tydelig at jeg er tørr.

HELT enig. LOL. :gjeiper:

Skrevet

Hotel Cesar, Se&Hør, Frustrenrende Kjerringer, Grå anatomi, "så sa hun, mens han sa og bare sååååå altså", kokos-parfymer, traktorlesbe-stil, ordet feminist, religion, kvinner som missliker barn, musost og hår under armene.

Museost..? :-/ Eeeeew. Hva er det?

Skrevet

Turn off i senga er kvinner som tror de er verdens vakreste og som hyler bare de ser en valk på andre mennesker

• Liker 2
Skrevet

Turn off er stygge tenner eller dårlig ånde.

Ellers fleksibel ;)

Turn off under akten er nok fising eller noe...hehe eller er jeg ganske åpen for ting som blir sagt...eneste jeg kan tenke på er det som er obvious om hvis han roper navnet til en annen...hehe...eller kanskje lsikt som "piss meg i øret"...noe som hadde kanskje gjort meg mer overrasket enn u-kåt...hoho

Skrevet (endret)

Glemte en ting:

Fedre som tilsynelatende driter i ungene de har klart å skaffe seg fordi de må på fest hver jævla samværshelg.

Mannfolk i slutten av 30-åra/40-åra som ikke gjør annet enn å dra på byen, tviholder på at de fremdeles egentlig er 20, og ikke makter å se hvor patetiske de virker (blæh altså :spy: )

Endret av Sobril
Skrevet

navlelo, dårlig ånde, hår på ryggen, røde nupper nedentil etter barbering, svettlukt, flass..

• Liker 1
Skrevet

blek kropp,

- Rødt hår på bleik kropp (på brun kropp er good, men d er jo heller sjeldent)

- Halvrosa kropper

Da vet vi hvem vi kan klandre når vi nå ser at hudkreft florerer. Ikke alle som har mye pigmenter i huden, men det er altså noe man legitimt kan bruke mot et menneske?

Ellers er det jo ikke mange som sorterer mennesker etter hudfarge, trodde jeg. Ja, bortsett fra kvinner selvfølgelig, som kan tillate seg hva som helst av krav til andre. Måtte hudkreften ta dere! :kjefte:

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

turnoff;

fomling(ikke vet hva de driver med)

dårlig ånde

svettelukt

dumme komentarer.

ikke så mye som kan ødelegge når man er i hetens øyeblikk;)

men til dere som har piercinger og tatoveringer på Turn-off lista deres, HVA er det som er så turnoff med det? jeg må bare spørre da jeg har en del av begge deler og så og si alltid bare har fått gode tilbakemeldinger på dette=)

Tattiser er lettere å takle en piercinger. Men det handler om at kvinner skal være myke. Når en da kaster innpå kaldt og hardt metall så dreper det hele femininiteten.

Skrevet

Det mest turn-off på lista må være mennesker som har tattovert bilde av ungen på kroppen. Tenkt deg sexakten :skratte:

• Liker 2
Gjest Sommertid
Skrevet

Mye og sterk kroppslukt og dårlig ånde må være det verste. Ellers er det ikke så mye jeg bryr meg om. Utseende betyr ikke alt.

Nå tenker jeg kroppslig og ikke personelighetsmessig for der er det myyye turn-off.

Skrevet (endret)

Hmm, det desidert mest avtennende var da kjæresten plutselig utbrøt "eh.... om jeg fiser nå, så er det fordi jeg har litt løs mage"

Ellers skal det litt til å sjokkere meg.

Nå snakker jeg om når vi har kommet så langt at vi faktisk er i senga sammen, for før det er jeg ganske kresen...

Endret av Airi
Gjest Loveheartx
Skrevet

Egoisme er turn-off. Har hatt litt for mange menn som bare er opptatt av sin egen nytelse og at de selv skal komme. Muligens gnir de drithardt på klitten i to sekunder og tenker at det skal holde!!!! Argh... :sur:

Skrevet

Det jeg kan se for meg er mest turn off i senga, er hvis du kan se at han ikke nyter det eller at han kjeder seg/ikke er kåt på meg. Huff, håper jeg aldri opplever det...

• Liker 1
Skrevet

Eller "vil du sutte på tissen min?", hva er så galt med DET da?? :gjeiper:

Jeg foretrekker å ikke bli snakket til som om jeg var 5 år gammel.

Gjest Blubberella
Skrevet

Da vet vi hvem vi kan klandre når vi nå ser at hudkreft florerer. Ikke alle som har mye pigmenter i huden, men det er altså noe man legitimt kan bruke mot et menneske?

Ellers er det jo ikke mange som sorterer mennesker etter hudfarge, trodde jeg. Ja, bortsett fra kvinner selvfølgelig, som kan tillate seg hva som helst av krav til andre. Måtte hudkreften ta dere! :kjefte:

Med min rosableke kropp er jeg jaggu glad for at kjæresten er av en annen oppfatning er flere her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...