Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har lest en god del på den tråden om uheldige kommentarer under samleie, og må si jeg er litt overrasket over hvor lite som skal til for at ting blir turn-off. Er fullt klar over at folk er forskjellige, men at noen synes "er du fortsatt klissete mellom beina?" er turn-off, fatter jeg ikke. Er jo ikke turn-on heller da, men går helt greit liksom. Andre ting: "Flink jente!" under akten.. Hva er galt med det? Eller "vil du sutte på tissen min?", hva er så galt med DET da?? :gjeiper: Dette var bare noen få.. Var MANGE der jeg ikke skjønte det katastrofale med.. Så for å oppsummere.. Hva er turn-off for deg under akten? Og sist, men ikke minst: Hvilke ytre "kvaliteter" tenner du ikke på? (Kroppshår, fedme, små pupper, store pupper, strekkmerker etc etc)
lovedrug Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 glattbarbert guttepung-,- haha,er glatt selv da ,men;) 2
Gjest Lise Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Ut fra avataren er du kvinne. Seiler du under falskt flagg? Derrsom du er av hunkjønn, hvorfor disse spørsmålene? Er du forsker? Eller bare et fryktelig kvinnemenneske? Håper indelig ikke du er samme kjønn som meg!!! 2
lovedrug Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Ut fra avataren er du kvinne. Seiler du under falskt flagg? Derrsom du er av hunkjønn, hvorfor disse spørsmålene? Er du forsker? Eller bare et fryktelig kvinnemenneske? Håper indelig ikke du er samme kjønn som meg!!! haha,ok? hvorfor ?var det så ille da? finnes værre eksemplarer av hukjønn enn hu ;P
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Dårlig ånde, fomling (kom til saken liksom), lang sex-akt, for kort sex-akt, uvasket kropp, stikkete kjønn, blek kropp, menn med store mager, hår på ryggen, fingring når det er tydelig at jeg er tørr.
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Ut fra avataren er du kvinne. Seiler du under falskt flagg? Derrsom du er av hunkjønn, hvorfor disse spørsmålene? Er du forsker? Eller bare et fryktelig kvinnemenneske? Håper indelig ikke du er samme kjønn som meg!!! Hvis du er kvinne, så må jeg nok skuffe deg. Er hunnkjønn som elsker sko, shopping, make-up og trash-tv like mye som deg! La meg gjette, det var strekkmerker som satte deg ut?? Hahaha.. Har strekkmerker selv, så ta d med ro, tøs... Tøs betyr forresten jente, så ikke hat meg!
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 (endret) Turn-off for meg: - Valker - Bleike, halvfeite kropper med rosa antydninger her og der - Rødt hår på bleik kropp (på brun kropp er good, men d er jo heller sjeldent) - Kjempesmåe tisselurer! - Mye kviser, uren hud - Masse piercinger.. DET ER UT!!! - Anabole steroider - Dårlig hygiene, dårlig ånde, rusk mellom tennene, fotsvette og ikke minst; skitne, hvite sokker.. - Mye kroppshår - Under sex skal d ganske mye til for at jeg skal reagere negativt! Endret 28. november 2010 av HunterLady
Monica1968 Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Min personlige liste: - Kroppshår - Overvekt - Mange tatoveringer - Piercinger - Halvrosa kropper 1
Gjest L Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Dette blir bare for dumt. Akkurat som om man har en jævla dress-code i senga. Greit, dårlig hygiene er ikke noe turn-on for noen som helst, men betyr det at man skal vaske seg og freshe seg opp for hver gang man har sex eller? Da ting bare skjer og man blir revet med i lidenskap så har det vel faen ikke noe å si med en liten ølmage eller hår på brystet? eller skittne sokker for den saks skyld. Jeg kan godt sette fingeren på ting med alle jenter, med kroppen deres, om det er snakk om fødselsmerker, strekkmerker, hår hær og hår dær ja, men om fokuset skal ligge på hva som er turn on og turn off under sex'en så ødelegger det bare for deg selv.
Gjest Idamarte Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Bortsett fra veldig dårlig kroppslukt, kan jeg ikke komme på noe som er turn-off. Hvis jeg tenner på personen i seg selv, spiller ikke verken mage, hår eller andre ytre ting inn.
Stefan Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Akkurat det dette forumet trengte! En real selvtillitsbooster av en post! For min del går turn-off mest av alt på overfladiskhet og egoisme.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Hotel Cesar, Se&Hør, Frustrenrende Kjerringer, Grå anatomi, "så sa hun, mens han sa og bare sååååå altså", kokos-parfymer, traktorlesbe-stil, ordet feminist, religion, kvinner som missliker barn, musost og hår under armene. 1
Mamoli Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Akkurat det dette forumet trengte! En real selvtillitsbooster av en post! For min del går turn-off mest av alt på overfladiskhet og egoisme. Så enig, så enig! Men det der er mennesker jeg ikke liker ellers heller, så hadde aldri havna til sengs med en av det slaget. Liker man personligheten, er ikke kroppen noe turn-off i seg selv, med mindre et eller annet er tatt ut i det ekstreme, som f.eks om man er SYKELIG overvektig eller om personen ikke har sett dusjen på lange tider..!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 Hotel Cesar, Se&Hør, Frustrenrende Kjerringer, Grå anatomi, "så sa hun, mens han sa og bare sååååå altså", kokos-parfymer, traktorlesbe-stil, ordet feminist, religion, kvinner som missliker barn, musost og hår under armene. Du glemte kort hår! :D 1
Christina_ Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 Piercinger! (Har fryktelig nåleskrekk, så at folk stikker nåler i kroppen er en veldig turn-off og gir meg grøssninger!)
Kamikatze Skrevet 28. november 2010 #17 Skrevet 28. november 2010 (endret) Er ikke overbegeistret for piercinger, tattiser, kjønnshår, digre daier og spekk, men har tidvis sett gjennom fingrene med det, og uansett holdt kjeft om det, når jeg har takket høflig nei. Edit: Men musosten til "brutter'n" er et møst å ha med på lista. Hehe! Endret 28. november 2010 av Kamikatze 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #18 Skrevet 28. november 2010 - Dårlig ånde - Urenslighet - Uren hud - Mye kroppshår - Kjønnshår (landingsstipe er ok, men skog er helt ut) - Mange piercinger - Mange tatoveringer 1
Imax Skrevet 28. november 2010 #19 Skrevet 28. november 2010 Menn uten hjerne og humor. Det verste er faktisk lekre menn som du har lyst til å spise opp, og så åpner fyren munnen, og så skjønner du at fyren har 80 i IQ. Turnoff de luxe!
Gjest Sobril Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 Lav intelligens Null empati Materialisme Dårlig ånde Snus som henger i fra munnvikene Røyk Bolekropp Lange tånegler For mye aftershave "Et glass rødvin" (som gjerne blir to eller tre) hver kveld Penismisunnelse (les; kjøretøy som koster mer enn bopelen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå