AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Min absolutte favorittserie er Dexter. Helt fantastisk! Begynner å tenke på om noen andre serier kan overgå denne, noe jeg betviler. Tips til serier som er på samme nivå (trenger ikke nødvendigvis å være samme sjanger), eller som dere anser som bedre?
Bustetroll Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg ble "kjent med" Michael C Hall i Six Feet Under, og synes det er en helt fantastisk serie (mye bedre enn Dexter selv om jeg liker den også). Ville absolutt prøvd ut Six Feet Under hvis du ikke har sett den fra før.
Sophia. Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Når jeg så tittelen på tråden tenkte jeg å anbefale Dexter, men det var visst litt for sent. Andre serier jeg er veldig glad i som også er blant de bedre, er Supernatural, One Tree Hill og Criminal Minds. Fantastiske serier!
afeio Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Kan anbefale True Blood. De første 3-4 episodene fenger ikke og du kommer til å lure på hvorfor du i det hele tatt ble anbefalt denne serien, men etter 5. episode sånn ca er du totalt hekta!
Tabris Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Definitivt House. En av de bedre jeg har sett på mange år.
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Enig med Tabris! House er en av de beste seriene jeg har sett.
Quasis Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 (endret) Kan anbefale True Blood. De første 3-4 episodene fenger ikke og du kommer til å lure på hvorfor du i det hele tatt ble anbefalt denne serien, men etter 5. episode sånn ca er du totalt hekta! Jeg ble hektet etter første episode! :D Kjempe spennende serie og bøker. Ellers er Boardwalk empire en god serie. Endret 29. november 2010 av Quasis
One Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Helt enig med at Dexter er fantastisk. Oppdaget ikke serien før nå i november og ble hekta fra første episode Anbefaler True Blood, Nikita (fra 2010), Supernatural og Prison Break.
Bohemia Skrevet 29. november 2010 #9 Skrevet 29. november 2010 Supernatural er crap. Breaking Bad er mitt tips.
alCaldazar Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Californication: Mye sex, sarkasme og mørk humor med David Duchovny. Beste serien. Mad Men: Pent laget drama fra et reklamebyrå på 60-tallet. Gode skuespillere. Weeds: Psyk serie om en alenemor som er hasjlanger for å spe på inntekten. Tørr, mørk humor. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Anbefaler også True Blood.. makan til avhengighet skal man lete lenger var et tidspunkt jeg hadde lyst til å flytte til Louisiana, jobbe på bar, og treffe en vampyr hahahaha! The Event - sies å være en twist mellom Lost og noe annet.. litt rar start, man skjønner ikke hva som skjer i episode 1, men det går seg til. Er slik at man må følge med hele tiden for å ikke miste viktige poeng. Criminal Minds - er vel en av de heller brutale, mest syke kriminelle handlinger Og sist.. men absolutt ikke minst.... Fringe! =)
Brukernavn Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Jeg var fullstendig hektet når jeg så Six Feet Under, og skulle ønske jeg kunne se den igjen for første gang en gang til
JenMel Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 The Reaper (Djevelens Løpegutt, som TvNorge valgte å kalle den). Handler om en som på 21 års dagen sin finner ut att foreldrene har solgt sjela hans til djevelen. Djevelen velger å bruke han som "bounty hunter" for å fange inn sjeler som har rømt fra helvete. Å desverre så har han ikke særlig skills kan du si. men veldig "hjelpsomme" venner. morsom serie Chuck er også morsom. eller hvertfall sesong 1 og 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå