Gå til innhold

Slankekrigen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sesong 10 fra USA?

(Har ikke FEM)

Skrevet

Nei, det er sesong 7 eller 8. Ser på jeg :D

Skrevet

Det er sesong 8 tror jeg, og det er klart jeg ser på :)

Skrevet

Riktignok sovnet jeg før utstemmingen, så jeg vet ikke hvem som måtte hjem, da :fnise:

Skrevet

Ingen måtte hjem sist gang ;)

Skrevet

Fy søren hvor jeg missliker Tracy :kjefte: motbydelig kvinnemenneske!

Skrevet

De to guttene som ble stemt ut, er da virkelig noen go'gutter. Jeg har ikke sett andre avsnitt, så jeg vet ikke om det stemmer, men de ofret jo frivillig sine plasser til fordel for en annen deltager. Hun derimot virket litt sutrete. Er hun det?

Skrevet

For et fantastisk rødt team! :nigo::hjerte:

Skrevet

Fy søren hvor jeg missliker Tracy :kjefte: motbydelig kvinnemenneske!

Jeg er så enig! Håper hun går ut snart.. :jepp:

Skrevet (endret)

De guttene var jo helt skjønne! De skulle ha vært der istedenfor Tracy! Uten tvil. Skulle ønske Mo kjeftet henne opp eller hva som helst...

Hun bør dra, og de bør komme tilbake :hjerte:

..men så bra de har gjort det når de kom hjem igjen!! :jepp:

Endret av CocoPiaf
Skrevet

Jepp, det er spennendes, men pokkers ta hun der Tracy. For et råttent spill :tristbla: Og de to på røde laget ofra seg for å la Shay bli igjen der (hun er den største deltakeren noensinne der). Det hadde vært interessant å trent med Jillian - det skulle jeg ønske at jeg kunne :jepp:

Skrevet

Jepp, det er spennendes, men pokkers ta hun der Tracy. For et råttent spill :tristbla: Og de to på røde laget ofra seg for å la Shay bli igjen der (hun er den største deltakeren noensinne der). Det hadde vært interessant å trent med Jillian - det skulle jeg ønske at jeg kunne :jepp:

Liker Bob jeg, virker som om han har så godt hjerte :sjenert:

Skrevet

Liker Bob jeg, virker som om han har så godt hjerte :sjenert:

Ja, det tror jeg han har også, men jeg digger måten Jillian er på. Hun er nesten litt skremmendes når hun skriker og kjefter, men det er slik behandling jeg må ha for å få ræva i gir :sjenert: (Dessuten: sukk, hun er pen!)

Skrevet

Ja, det tror jeg han har også, men jeg digger måten Jillian er på. Hun er nesten litt skremmendes når hun skriker og kjefter, men det er slik behandling jeg må ha for å få ræva i gir :sjenert: (Dessuten: sukk, hun er pen!)

Hun er definitivt best til å pushe på, hun gir seg jo aldri!

Synes hun har litt for mye muskler, men hun er pen ja :jepp:

Skrevet

Hun er definitivt best til å pushe på, hun gir seg jo aldri!

Synes hun har litt for mye muskler, men hun er pen ja :jepp:

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...