Fanta Exotic Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg prøvde å finne en vitsetråd her på KG, men fant ingenting. Bestemte meg derfor for å opprette en! Kapp gjerne hodet av meg, hvis det allerede eksisterer en, for jeg syns det er veldig rart at vi ikke har en slik tråd. Men, men. Kom med dine beste vitser og gåter Jeg får starte med en jeg kom på i forbifarten: Hvorfor har ikke svenskene sett Shrek? - Fordi de går når det er grønn mann
angkortom Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hva som skiller oss fra apene? Hardangervidden.
Elanio Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 During surgery:"You know, there`s big money in kidneys...Heck, he got two of them." After surgery:"Oh no, I have lost my Rolex!" Damn! Page 49 in the manual is missing!"
Wonders Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 En kar frå Verdal ble stoppet i en promillekontroll. Da han sveivet ned vinduet sa politimannen: "Æ synes det lukte alkohol hær?". Mannen sveivet igjen vinduet til det var bare en liten sprekk igjen, så sa han: "Vart det likar no....?!".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå