Arwen Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvordan er trusestørrelsene der? (string) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har ikke bestilt stringtruser, men har bestilt vanlige truser. Det virker som om størrelsene er bittelitt større enn de vi er vant med. Og spesielt truser av bomull blir litt større etter vask.. Rare greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvordan er trusestørrelsene der? (string) Bomullstruser er som Ragnhild sa. XL i bomullstruse hører til en vanlig str. 48/50. Men vanlige truser er det ikke noe forskjell i så vidt jeg vet. F. eks. jeg bruker str. 48 og prøvde str. L i en strings variant og det var for lite. Det er virkelig rare greier....Klær er og veldig opp og ned. Men for det meste synes jeg det fleste ville vært enig i at VS str. pleier å være større enn norske str. Og det holder dessuten for de meste når det gjelder norsk-amerikansk klær tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da blir det nok M på meg da :D tenkte kanskje å bestille L, men hvis de er større en norske vil jeg bare se teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. oktober 2003 #5 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg skal bestille bikini og undertøy. Bruker 75B i BH og str. 36 ellers. Hvilken størrelse skal jeg bestille fra VS da? Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2003 34B og S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå