rachel who Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Helloisen Jeg har fått et reinsdyrskinn som røykter noe jævli. Er det noen som har et tips til hva jeg skal gjøre med det?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Sett det i hundehuset eller gi det til noen som har hundehus. Er ofte billige turistskinn røyter selv om de koster noen hundrelapper. Dårlig gjort å selge søppel.
rachel who Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Hmm, forstod ikke helt svarene. Men det er mulig jeg uttrykte meg feil. Det er et reinsdyrskinn vi har fått fra noen i familien. Det har hengt på en hyttevegg i mange år, vi har brukt det i sofaen og ønsker å fortsette med det. Ganske fint i den enen delen av sofaen og veldig deilig å sitte på. Derfor tenkte jeg på om det er noe vi kan gjøre med det? Noen som har kunnskap om dette?
Titti72 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Jeg har sett at noen skinn selges som røytefrie, men på andre står det at de røyter. Mulig det er en behandling de får før de selges, som gjør at de ikke røyter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå