Gå til innhold

BH-størrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har heller ikke problemer med nakke og rygg, men er 30 år "bare". Og har alltid kjøpt skikkelige BHer. Vet jo ikke hva som skjer fremover, da. Tenker litt på reduksjon jeg også, er kjedelig å ikke finne kjoler og topper med plass til pupper, som bare ser vulgære ut. Men treningsBHer er jo gode nok til at man løpe, og de plager meg jo ellers lite i hverdagen.

Heldigvis finnes England, hvor man får billige BHer og klær med plass til kropp, så enn så lenge blir det noen Londonturer i stedet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75C og er fornøyd med det, men er det ikke slik at om man går til en ren undertøysforettning går man opp i størrelsen? Eller har jeg misforstått? :sjenert:

Veldig mange går ned en til to størrelser i omkrets og tilsvarende opp i cup. Akkurat som princess89 opplevde :)

Skrevet

Veldig mange går ned en til to størrelser i omkrets og tilsvarende opp i cup. Akkurat som princess89 opplevde :)

Men da er det jo fordi man bruker feil størrelse i utgangspunktet (noe som er veldig vanlig), de opererer jo ikke med helt andre mål for f.eks 75C i en ren undertøysbutikk. 75C er 75C både på Lindex og hos Change - spørsmålet er bare om "du" faktisk er en 75C :)

Skrevet (endret)

Cilipi, NOEN får rygg og skulderproblemer. Ikke alle...

Klart det!

Det er bare veldig mange som tror at det alltid bare er kult å ha dritstore pupper.

Endret av cilipili
Skrevet

75D. vanskelig å finne de BH'ne jeg vil ha synes jeg

Jeg bruker også 75D.

Er jo en litt merkelig størrelse egentlig, så jeg finner sjeden noen som er billige og pene samtidig. Må opp i prisklasse for å finne noen som sitter godt.

Men så kikket jeg på Ellos.no og fant flere flotte, gode og billige bher :D Syns de var helt geniale! Så sjekk der.. De har bher i stort sett alle størrelser til en billig penge

Skrevet

75B/80A....vil ha større! Får se på det etterhvert, når jeg har nådd vektmålet mitt!

Skrevet

70 B. Takker gud for at jeg ikke har fått tildelt store pupper som henger i en alder av 18 år!

Skrevet

Klart det!

Det er bare veldig mange som tror at det alltid bare er kult å ha dritstore pupper.

:ler: jeg hører bare om alle de som foretrekker små...

Skrevet

:ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Klart det!

Det ER bare kult med pupper :opplyser: Spesielt de som er veldig følsomme :lur:

Skrevet

Men da er det jo fordi man bruker feil størrelse i utgangspunktet (noe som er veldig vanlig), de opererer jo ikke med helt andre mål for f.eks 75C i en ren undertøysbutikk. 75C er 75C både på Lindex og hos Change - spørsmålet er bare om "du" faktisk er en 75C :)

Nettopp! Derfor det er viktig at folk måler seg og får hjelp av eksperter.

Men det varierer nok endel i størrelser også, eller Change varierer i størrelser... Bruker stort sett Freya, Panache, Fantasie og Gossard (fra Lalina, Bravissimo, Debenham etc) og er akkurat samme størrelse i alle de. Men på Change funker det ikke med den størrelsen. Men der er også fasongene helt feil til meg... Og damene som jobber der er som nevnt tidligere mer opptatt av salg enn av å finne noe som passer deg. Så gå og få hjelp et annet sted først, så du vet hvordan BHen skal sitte på akkurat deg :)

Skrevet

Ble målt på Change i dag, 70E og 70F alt etter modell. BHene jeg prøvde satt helt perfekt :) Jeg blir en smule forarget på størrelsene på H&M, Lindex og de, jeg er normalvektig og har normalt store pupper, men ikke sjans til å finne gode BHer på de butikkene. Noen har tydeligvis misforstått...

• Liker 1
Skrevet

H&M er den verste når det gjelder utvalget. :kjefte:

Jeg har kikket på nettbutikken deres og ser at de ikke har noen over D-cup og de fleste finnes bare opp til C. Utvalget av omkrets er også stort sett snevert. De fleste er i størrelsene 75-80, men det finnes også noen få i 85. De har muligens noen i 65 siden størrelsen står i tabellen, men jeg så ingen til salgs.

Her er størrelsetabellen deres: Størreletabell H&M

Det står ingen ting om omkrets, bare hvilke cup-størrelse som tilsvarer hverandre.

Akkurat det er et lite framskritt for tidligere het det følgene: A=liten, B=middels, C=stor, D=er ekstra stor.

På midten av 1990-tallet skrev jeg faktisk et brev til H&M postordrekatalog om at jeg ønsket et bedre utvalg av størrelser på BH'er. Selvfølgelig fikk jeg aldri noe svar.

Skrevet

75A! Superfornøyd med puppene, men undrer meg til tider hvorfor jeg gidder å bruke bh i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...