Bex Skrevet 8. desember 2010 #121 Skrevet 8. desember 2010 Problemet mitt er at spilene ikke ligger inntill kroppen foran. Tror kanskje jeg prøver for små cup-størrelser. Men når det største jeg har funnet er DD, så er det ikke så enkelt. Hei Tror du kan med fordel kam gå ned en størrelse i omkrets. Husk at 90% av støtten skal komme fra båndet rundt, og ikke fra stroppene. Sklir BHen opp på ryggen eller sitter feil foran, er den for stor. Men det kan også være feil fasong. Det er stor forskjell på merker og fasonger også, derfor er det viktig å få god prøvehjelp. Men uansett bør man begynne med å finne rett omkrets, og så cup etter hva man trenger
Bex Skrevet 8. desember 2010 #122 Skrevet 8. desember 2010 Og dere som lurer på hvor vi med "Gigapupper" er, vi er overalt. Men vi har kjøpt riktige BHer som støtter og former, så de ser ganske så fine ut med klær på 65/70 E-H er nok vanligere enn dere tror, det er bare så altfor mange som bruker feil størrelse, ergo fører ikke butikkene størrelsene folk EGENTLIG bør bruke. Har sendt de fleste venninnene mine på Lalina/Bravissimo, og absolutt alle har gått ned 1-3 str i omkrets, og tilsvarende opp i cup. Mindre pupper blir også finest i rett BH Er forresten 180 høy, timeglassfasong og omkrets 65, uten at jeg ser grotesk ut for det... Aldri målt med målebånd, men har funnet at BHen som funker er 65... Har jo definert midje, men ikke noe unormal å se på Mamma har forresten 85E, som er en mye større cup enn 65GG...
Gjest brutal_mann Skrevet 8. desember 2010 #123 Skrevet 8. desember 2010 Og dere som lurer på hvor vi med "Gigapupper" er, vi er overalt. Men vi har kjøpt riktige BHer som støtter og former, så de ser ganske så fine ut med klær på Så tiltrekker heller aldri tråder som dette de med små sprettpupper der BH'en er mer til pynt en til noe annet. Derfor vil tråder som dette få det til å se ut som om vi lever i en nasjon der det duver svære pupper forbi på hvert gatehjørne. Lure på om en skulle starte en tråd som het noe ala "Hvem har de deiligste små sprettpuppene på KG?" 1
Gjest Eurodice Skrevet 8. desember 2010 #124 Skrevet 8. desember 2010 Så tiltrekker heller aldri tråder som dette de med små sprettpupper der BH'en er mer til pynt en til noe annet. Derfor vil tråder som dette få det til å se ut som om vi lever i en nasjon der det duver svære pupper forbi på hvert gatehjørne. Lure på om en skulle starte en tråd som het noe ala "Hvem har de deiligste små sprettpuppene på KG?" Nå er det nok ikke lenge før womenwomen er på banen med beskrivelse av sin deilige, henrivende kropp og lekre, små sprettpupper
Gjest Eurodice Skrevet 8. desember 2010 #125 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 8. desember 2010 av Belladonna
fruBeist Skrevet 8. desember 2010 #126 Skrevet 8. desember 2010 Hei Tror du kan med fordel kam gå ned en størrelse i omkrets. Husk at 90% av støtten skal komme fra båndet rundt, og ikke fra stroppene. Sklir BHen opp på ryggen eller sitter feil foran, er den for stor. Men det kan også være feil fasong. Det er stor forskjell på merker og fasonger også, derfor er det viktig å få god prøvehjelp. Men uansett bør man begynne med å finne rett omkrets, og så cup etter hva man trenger Takk for tips! Da skal jeg prøve 80 i omkrets neste gang, i stede for 85!
cilipili Skrevet 8. desember 2010 #127 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har nå 75 D. For to uker siden hadde jeg 75 G. Elsker min nye størrelse! Fikk dekka operasjon på medisinsk grunnlag, og det er noe av det smarteste jeg har gjort.
Sugerøret Skrevet 9. desember 2010 #128 Skrevet 9. desember 2010 Jeg gikk fra J til D etter reduksjon.Men mine vokser fortsatt og er nå tilbake til H. Til og med størrelsesforskjellen som kirurgen rettet opp,er nå tilbake.Høyre er størst.
Stinelin Skrevet 9. desember 2010 #129 Skrevet 9. desember 2010 Jøss, her var det masse digre pupper! 75A her
cilipili Skrevet 9. desember 2010 #130 Skrevet 9. desember 2010 Jeg gikk fra J til D etter reduksjon.Men mine vokser fortsatt og er nå tilbake til H. Til og med størrelsesforskjellen som kirurgen rettet opp,er nå tilbake.Høyre er størst. Hvor gammel var du da du opererte?
Sugerøret Skrevet 9. desember 2010 #131 Skrevet 9. desember 2010 (endret) nesten 30,men var klar over at de kunne fortsette å vokse etter operasjon. Men hadde jo et dypt ønske om at de skulle holde seg på D. Endret 9. desember 2010 av Kårky
Gjest Idamarte Skrevet 9. desember 2010 #132 Skrevet 9. desember 2010 Synes nesten det er litt fascinerende å høre om alle disse puppene Det er så fjernt fra det jeg med 75A opplever selv. Kunne vært gøy å prøve en G-cup for en dag eller to, bare for å kjenne hvordan det er.
Perelandra Skrevet 9. desember 2010 #133 Skrevet 9. desember 2010 Synes nesten det er litt fascinerende å høre om alle disse puppene Det er så fjernt fra det jeg med 75A opplever selv. Kunne vært gøy å prøve en G-cup for en dag eller to, bare for å kjenne hvordan det er. Skal vi bytte? Det kunne vært ganske praktisk å være A-cup for noen dager også. Deilig å ikke ha pupper som er i veien, og praktisk å prøve klær uten å hele tida tenke på om de passer over brystet. Jeg har vel ikke passet inn i en A-cup siden jeg var i 12 årsalderen.
Gjest Idamarte Skrevet 9. desember 2010 #134 Skrevet 9. desember 2010 Skal vi bytte? Det kunne vært ganske praktisk å være A-cup for noen dager også. Deilig å ikke ha pupper som er i veien, og praktisk å prøve klær uten å hele tida tenke på om de passer over brystet. Jeg har vel ikke passet inn i en A-cup siden jeg var i 12 årsalderen. Fordeler og ulemper med det meste Må nok ta til takke med det jeg har
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #135 Skrevet 9. desember 2010 Jøss, her var det masse digre pupper! 75A her Smått er godt!
cilipili Skrevet 9. desember 2010 #136 Skrevet 9. desember 2010 nesten 30,men var klar over at de kunne fortsette å vokse etter operasjon. Men hadde jo et dypt ønske om at de skulle holde seg på D. Litt stressa nå Er 31 selv, og tror jeg klikker om de vokser videre nå. Det er nok ikke så gøy som en skulle tro å ha gigantiske pupper. Ryggen og nakken blir skikkelig ødelagt.
Gjest KateW Skrevet 9. desember 2010 #137 Skrevet 9. desember 2010 Cilipi, NOEN får rygg og skulderproblemer. Ikke alle...
princess89 Skrevet 9. desember 2010 #138 Skrevet 9. desember 2010 Var å fikk målt meg forrige uke, og det var tydeligvis på tide.. Har brukt 80C, skal visstnok ha 75E.. Bomma fælt ja
Sugerøret Skrevet 9. desember 2010 #139 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg har ikke skulderplager/rygg pga brystene. Men tror det kommer av riktig bh og riktig bruk til dels. Normalt vil brystene forandre seg,bli større,mindre osv ettersom årene går.En har ikke samme bh størrelse for resten av livet. Men jeg viste at sjangsene var store for at mine ville fortsette å vokse.Legen forklarte dette men jeg husker ikke helt hvorfor. Skulle gjerne ha bytta med noe mindre jeg.Masse lekkert undertøy som ikke koster hele verden.Husker jeg fikk min første svarte bh og jeg var så stolt så stolt.For før fantes nesten bare hvite eller hudfargede bh'er i store størrelser,populært kalt Jurholder i min familie Endret 9. desember 2010 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #140 Skrevet 9. desember 2010 75C og er fornøyd med det, men er det ikke slik at om man går til en ren undertøysforettning går man opp i størrelsen? Eller har jeg misforstått?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå