Gjest Sobril Skrevet 28. november 2010 #41 Skrevet 28. november 2010 Det er vanskelig å finne ålreite bh'er synes jeg. Dessuten får jeg fnatt av at ting strammer. Kjenner jeg noe som helst motstand på skuldrene kan jeg risikere å tenke på det hele dagen. Finnes mye fint, men de som er fine har en tendens til å ødelegge plagget man skal ha over med å gi struktur som ikke skal være der etc. Uten bh er best
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #42 Skrevet 28. november 2010 Til dere kvinner med mellomstore og store bryst. Igjen må jeg si, kan dere kvinner være så snille å investere i skikkelige bh'er? Det er flere gevinster ved dette. Først og fremst den helsemessige. Dernest den rene komforten. Legg så til at helheten ser så uendelig mye bedre ut, før vi avslutter med at det igjen før dere til å føle dere mer sexy. Føler dere dere mer sexy så blir dere mer sexy kun i form av den økte utstrålingen og selvtilliten. Om en BH koster drøye 1000 spenn, hva så? det er vel investerte kroner. Vaske dem riktig så vi de også vare lenge. De av dere som lever med en mann, eller kvinne, har også den fordelen av at partneren vil se poenget og mer enn gjerne vil bidra med penger til å holde bh-kolleksjonen på et kvalitetsmessig høyt nivå. OM han ikke ser poenget, bytt mann! Denne lenken kan vist nok ikke legges ut for ofte... http://www.yelp.co.uk/search?find_desc=bra+fitting&find_loc=London
Evalilja Skrevet 28. november 2010 #43 Skrevet 28. november 2010 Til dere kvinner med mellomstore og store bryst. Igjen må jeg si, kan dere kvinner være så snille å investere i skikkelige bh'er? Det er flere gevinster ved dette. Først og fremst den helsemessige. Dernest den rene komforten. Legg så til at helheten ser så uendelig mye bedre ut, før vi avslutter med at det igjen før dere til å føle dere mer sexy. Føler dere dere mer sexy så blir dere mer sexy kun i form av den økte utstrålingen og selvtilliten. Om en BH koster drøye 1000 spenn, hva så? det er vel investerte kroner. Vaske dem riktig så vi de også vare lenge. De av dere som lever med en mann, eller kvinne, har også den fordelen av at partneren vil se poenget og mer enn gjerne vil bidra med penger til å holde bh-kolleksjonen på et kvalitetsmessig høyt nivå. OM han ikke ser poenget, bytt mann! Denne lenken kan vist nok ikke legges ut for ofte... http://www.yelp.co.uk/search?find_desc=bra+fitting&find_loc=London Vil du betale 1000 spenn for et par bokser? Sorry mate. Jeg har ikke råd til det. Jeg kan strekke meg til 500 men da bør det være bra også!
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #44 Skrevet 28. november 2010 Vil du betale 1000 spenn for et par bokser? Sorry mate. Jeg har ikke råd til det. Jeg kan strekke meg til 500 men da bør det være bra også! Det som henger mellom bena er neppe så stort at en får rygg-, nakke-, og skulderplager av det Ikke plages det nevneverdig av strekkmerker og andre skader heller. Slik sett så er en 200 til 400 en grei pris for en bokser. Når det gjelder bh'er så snakker vi om mye mer enn bare pynt. Vi snakker om fysisk velvære. Alt det andre er bare bonuser for det en skikkelig bh resulterer i. Når det kommer til andre plagg, typisk ting jeg bruker ute i naturen, så betaler jeg mer enn gjerne så det svir for noe som er langt over snittet bra.
chui Skrevet 28. november 2010 #45 Skrevet 28. november 2010 Her var det mange store pupper ja! 75B her. Men har aldri sjekket str i en undertøysbutikk, kjøper alltid på HM
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #47 Skrevet 28. november 2010 Vil du betale 1000 spenn for et par bokser? Sorry mate. Jeg har ikke råd til det. Jeg kan strekke meg til 500 men da bør det være bra også! Har ikke råd til det jeg heller. Isåfall så må jeg leve på havregrøt en hel måned..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #48 Skrevet 28. november 2010 Til dere kvinner med mellomstore og store bryst. Igjen må jeg si, kan dere kvinner være så snille å investere i skikkelige bh'er? Det er flere gevinster ved dette. Først og fremst den helsemessige. Dernest den rene komforten. Legg så til at helheten ser så uendelig mye bedre ut, før vi avslutter med at det igjen før dere til å føle dere mer sexy. Føler dere dere mer sexy så blir dere mer sexy kun i form av den økte utstrålingen og selvtilliten. Om en BH koster drøye 1000 spenn, hva så? det er vel investerte kroner. Vaske dem riktig så vi de også vare lenge. De av dere som lever med en mann, eller kvinne, har også den fordelen av at partneren vil se poenget og mer enn gjerne vil bidra med penger til å holde bh-kolleksjonen på et kvalitetsmessig høyt nivå. OM han ikke ser poenget, bytt mann! Denne lenken kan vist nok ikke legges ut for ofte... http://www.yelp.co.uk/search?find_desc=bra+fitting&find_loc=London Jeg er veldig enig med deg Brutal mann. En god BH er gull verdt. Har hele tida brukt feil str. fikk dobbelpupp og vondt i ryggen.. Har brukt 85D i x antall år, helt til jeg fikk målt meg i en undertøysbutikk.. Kom ut med 75F. Ble et helt nytt liv for både meg og puppene mine. Anbefales!
pastellfisk Skrevet 28. november 2010 #49 Skrevet 28. november 2010 fordi? fordi brystene mine er veldig tunge av seg. Trivdes bedre da jeg var 16 år og hadde 70b. syns ikke det ser bra ut med store pupper heller.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #50 Skrevet 28. november 2010 70D, men fra H&M ender jeg ofte med 75C..
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #51 Skrevet 28. november 2010 70D, men fra H&M ender jeg ofte med 75C.. Er ikke HM sine ofte små i størrelser da? Rart du bruker mindre der enn du gjør ellers..
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #52 Skrevet 28. november 2010 fordi brystene mine er veldig tunge av seg. Trivdes bedre da jeg var 16 år og hadde 70b. syns ikke det ser bra ut med store pupper heller. Aha. Mao, du må jobbe med ditt eget selvbilde og syn på egne bryster. At de er tunge, rent vektmessig, kan jeg se kan være en utfordring. derfor er det så ekstremt viktig med skikkelige bh'er! Forøvrig er både små og store bryst flott å se på For ikke snakke om å tafse på Husk at et alternativ er å få brystkreft og være nødt til å fjerne dem. Tror du ikke at du hadde savnet brystene dine stort? Så hvorfor ikke være glad i dem nå? Nå som du har dem og de er en del av din femininitet? Kan love deg at det finnes et hav av menn der ute som vil forgude brystene din om du gir mennene en sjanse
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #53 Skrevet 28. november 2010 70D, men fra H&M ender jeg ofte med 75C.. Som betyr at du må sjekke lenken i signaturen min.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2010 #54 Skrevet 28. november 2010 Er ikke HM sine ofte små i størrelser da? Rart du bruker mindre der enn du gjør ellers.. Ja nei jeg vet ikke. Men når jeg er der tar jeg gjerne en av alt og prøver siden størrelsene er så rare. Flertallet blir da 75c, mens i andre butikker sitter 70d som et skudd som oftest.
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #55 Skrevet 28. november 2010 Ja nei jeg vet ikke. Men når jeg er der tar jeg gjerne en av alt og prøver siden størrelsene er så rare. Flertallet blir da 75c, mens i andre butikker sitter 70d som et skudd som oftest. Sant det. De har sykt varierende størrelser. Igår var jeg der å prøvde ca 20 forskjellige bh'er i str 75-80 C og 75-80 D. Endte opp med en i D og en i C. Den i C er littegranne liten, men får puppene til å se veldig bra ut.
Rødtoppen86 Skrevet 28. november 2010 #56 Skrevet 28. november 2010 Liker ikke å være enig med Brutal_mann, men en skikkelig bh er mye bedre enn en billig fra h&m. Får en helt annen støtte. Heldigvis trenger man ikke bruke 1000kr for å få en god bh. For rundt 500kr får man gode bher, og heldigvis trenger vi ikke tusenvis av dem.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #57 Skrevet 28. november 2010 70 B, men lurer på om kanskje 65 C hadde passet bedre. Men den størrelsen finner jeg aldri i billigbutikker, og jeg gidder ikke bruke masse penger på BHer. - Blomsten
Monica1968 Skrevet 28. november 2010 #59 Skrevet 28. november 2010 Er ikke HM sine ofte små i størrelser da? Rart du bruker mindre der enn du gjør ellers.. 75C er jo nabostørrelsen til 70D, da, så de er mer eller mindre tilsvarende i størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå