Gjest HunterLady Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hvilken størrelse bruker du?? Siden de fleste har 75 B, så tenkte jeg bare å starte denne tråden for fun.. Og et spørsmål til. Noen som vet hvorfor H&M ikke har innlegg i Bh'ene som er i str D?? Var der idag, og var jo umulig å finne D cup med innlegg selv om alle andre størrelsene hadde.. Selv bruker jeg 80 D (80 A før, som var litt for stor til og med)
Gjest brutal_mann Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Alle vet at G sine kvinner er mer yppige enn snittet. På samme måte som alle menn på KG har pikker langt over snittet. Forøvrig er BH'er med innlegg en av tidenes mest idiotiske plagg
Gjest brutal_mann Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 jeg har 75c og hater det. fordi?
*Mocca* Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 85G... Skulle gjerne vært mindre slik at det var lettere å finne rimeligere bh'er
laperla Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Har som regel 70G, noen ganger H-cup. Skulle gjerne hatt mindre.
Gjest HunterLady Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Alle vet at G sine kvinner er mer yppige enn snittet. På samme måte som alle menn på KG har pikker langt over snittet. Forøvrig er BH'er med innlegg en av tidenes mest idiotiske plagg Snakker ikke om geleinnlegg.. Men innlegg som kanskje er en halv cm tykk, som gjør at bh´en ikke blir så stiv og ubehagelig over brystvortene.. Men du trodde kanskje jeg mente innlegg som gjør puppene større??? ALT handler ikke om store pupper vettu..
Gjest scarlet Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 75H skulle veldig gjerne hatt mindre, er alt for vanskelig å finne BH som sitter fint og ikke koster utrolig mye.
Gjest Lill Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Jeg er seksten år, og jeg har/bruker 85 f.. F-cup er faktisk for liten, men får ikke tak i større..
Gjest brutal_mann Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Snakker ikke om geleinnlegg.. Men innlegg som kanskje er en halv cm tykk, som gjør at bh´en ikke blir så stiv og ubehagelig over brystvortene.. Men du trodde kanskje jeg mente innlegg som gjør puppene større??? ALT handler ikke om store pupper vettu.. Det bare virker slik...
Meridian Skrevet 27. november 2010 #14 Skrevet 27. november 2010 Jeg bruker 75 C, og jeg tar alltid ut innlegget. Syns det er vanskelig å finne BH-er der man kan ta ut innleggene. Det fins jo bare innlegg som sitter fast i BH-en, og det irriterer meg sånn!!! Jeg liker hele BH-en, men innlegget ødelegger alt, og det er ubehagelig.
Lise_ Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 75D. vanskelig å finne de BH'ne jeg vil ha synes jeg
Gjest brutal_mann Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Ikke vær gjerrige piker! http://www.rigbyandpeller.com/ Det finnes mye bra for alle, men en må være villige til å ofre en latte og to strwaberry daiquiri.
*Mocca* Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Jeg er seksten år, og jeg har/bruker 85 f.. F-cup er faktisk for liten, men får ikke tak i større.. De har større i undertøysbutikker, og finnes mye i nettbutikker også... Anbefaler en tur i undertøysbutikk for å finne helt rett str.... Ender ofte opp med 85 f fra lindex selv... Men det er en drøm når jeg har fått byttet ut litt med riktig str fra undertøysbutikker...
Gjest Eline Skrevet 27. november 2010 #19 Skrevet 27. november 2010 70 i ... det har de ikke på dick'n daisy eller Change hvor en kan kjøpe bh til "normal" pris.. Sæbø derimot kan jeg anbefale til folk med store pupper og masse penger:)!
fruBeist Skrevet 27. november 2010 #20 Skrevet 27. november 2010 Hvilken størrelse bruker du?? Siden de fleste har 75 B, så tenkte jeg bare å starte denne tråden for fun.. Og et spørsmål til. Noen som vet hvorfor H&M ikke har innlegg i Bh'ene som er i str D?? Var der idag, og var jo umulig å finne D cup med innlegg selv om alle andre størrelsene hadde.. Selv bruker jeg 80 D (80 A før, som var litt for stor til og med) Har HM noe som helst i D-cup? Selv bruker jeg sånn ca 85-D-DD/80-E Har aldri fått målt meg skikkelig, noe jeg vet jeg burde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå