Gjest guest Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 For et par uker siden hjalp jeg dama mi å rydde i huset hennes, og nederst i et av skapene hennes, gjemt bak en haug med sko, kom jeg over 3-4 vibratorer samt mindre lekesaker ( klitorisstimuli. vaginakuler, etc ). Heldigvis var hun ute med en søppelsekk akkurat da så jeg ble ikke tatt på fersken Ble jo litt overrasket av dette. Vi har vært sammen i snart 1 år og bor hver for oss. Jeg vet jo at mange kvinner har div. leketøy liggende. Hun hadde vært singel en stund før vi kom sammen ( hun er 37 og jeg er 39 ). Det som satte meg litt ut var at den ene av disse vibratorene var... vel... ganske stor. En god del større enn mitt eget utstyr. Så det har jo fått meg til å tenke litt da. Jeg er jo glad for at hun har et godt forhold til seg selv og sin egen seksualitet, og vet å tilfredsstille seg selv ( det gjør hun når vi har sex også. Hun masserer klitten til vi kommer i lag. Jeg har ikke prøvd meg så mye på g-punktet hennes ennå... ). Men som mannfolk så er jeg jo litt opptatt av mitt eget utstyr, og om det er tilstrekkelig Jeg er ikke stor men heller ikke mikro ( 16x13 ). Er jeg helt på jordet hvis jeg føler meg truet av disse vibratorene? Vet ikke hvor ofte hun bruker dem, eller om i det hele tatt har brukt de så mye etter at vi ble sammen. Jeg har ikke spurt henne om hun onanerer og/eller bruker vibrator, men jeg går jo ut i fra at hun gjør det - er jo nokså normalt. Er det noe jeg kunne spurt om eller blir det for dumt? Vi har jo et greit sexliv så jeg vil ikke ødelegge noe.
bananbåt Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 tror neppe du skal føle deg truet av noen vibratorer- for alt du vet kan dette være noe hun har fått i gave av noen venninner i en festelig anledning.
felgen Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Hei du! Vibratorer og sexleketøy skal du ikke føle deg truet av, ei heller få komplekser av. Ingenting kan erstatte ekte vare og den energien man har sammen når man har sex, og at noen av disse er større enn ditt eget utstyr spiller ingen rolle. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror de færreste ville valgt vibratoren dersom de kunne velge mannen sin, selv om vibratoren er større. At du gir henne nytelse er mye viktigere enn størrelsen, det er min påstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå