Gå til innhold

Hater du noen?

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hat er jo et ganske sterkt ord...så i de fleste tilfeller misliker man vel sterkt, men hater ikke ? Hvertfall når det kommer til personer.

Hater du noen ?

Selv hater jeg ingen...tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater ingen, for meg er det bortkastet energi.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg hater ingen, men når jeg blir veldig sint på noen som er veldig slem mot meg og urimelig, så kan jeg kjenne hat til den personen.

Jeg kan bære nag til de som har behandlet meg dårlig, men som regel har jeg et godt forhold til alle.

• Liker 1
Skrevet

Nei, hat kaller jeg det ikke.

Skrevet

Jada, det fins mennesker jeg hater. Det har ikke sjedd mot MEG, men jeg kjenner noen som har blitt sterkt mishandlet og misbrukt av en mann - han hater jeg. Det fins et par andre mennesker jeg også hater.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hater noen nå. Men da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen var det en i klassen min som jeg helt seriøst hatet. Vi var som hund og katt, og kunne ikke fordra hverandre. Han så nok egentlig ganske normal ut, men i mine øyne var han kjempestygg. Huff.

Skrevet

hater noen ja

Skrevet

Ja hater to mennesker her i verden og med god grunn..!

Kunne ønske jeg ikke gjorde det for jeg vet det er bortkastet energi, men bare sånn jeg funker.

Hadde jeg møtt de nå, hadde jeg nok skjelt de godt ut.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hater? :klø: Nei. Er nok av mennesker jeg missliker, men hater, niks. Men om noen rører ungene mine...

Gjest benighted
Skrevet

Den jeg kommer nærmest til å hate er meg selv. Men gjør det ikke hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Ja hater to mennesker her i verden og med god grunn..!

Kunne ønske jeg ikke gjorde det for jeg vet det er bortkastet energi, men bare sånn jeg funker.

Hadde jeg møtt de nå, hadde jeg nok skjelt de godt ut.

Føler deg på den gitt! Hadde vært greit å komme over det,

men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal komme over hvordan

disse menneskenes smålighet og arroganse har innvirket på livet vårt.

De kan faktisk reise til helvete begge to!

Skrevet (endret)

er 1 person jeg hater utrolig sterkt... men det føler jeg at jeg har en veldig god grunn for at jeg gjør.. han ødela meg psykisk og fysisk i nesten 2 år, og for meg betyr han ikke mer enn dritten jeg tråkker på!

Endret av Silje_Mor
Skrevet

Det var en person jeg TRODDE jeg hatet, men da vedkommende døde så fant jeg ut at det antakeligvis ikke var hat jeg følte allikevel.

Skrevet

Hater? :klø: Nei. Er nok av mennesker jeg missliker, men hater, niks. Men om noen rører ungene mine...

Klør meg selv. Jeg misliker noen men å hate noen er for space for min del. Det har hendt jeg har blitt rasende og kjent på hatfølelser der og da, men de er som bobler i vannet og blir borte med det samme.

Skremmende mange her som hater andre. Hvorfor?

Skrevet

Klør meg selv. Jeg misliker noen men å hate noen er for space for min del. Det har hendt jeg har blitt rasende og kjent på hatfølelser der og da, men de er som bobler i vannet og blir borte med det samme.

Skremmende mange her som hater andre. Hvorfor?

bare for å svare for meg selv så er det hvertfall sånn at når den som sto meg nærmest rett å slett ødela meg som person og såret meg hele tiden, pluss at han knekte meg fysisk og psykisk føler jeg at jeg har en god nok grunn til å hate han.. har ikke mye til overs for en person som ødelegger et annet menneske.. null respekt fra min side.. og ja, jeg hater han for at han ødela meg, og for at jeg sliter den dag idag med å stole på noen og føle meg elsket..

Skrevet

Hater ingen, men det er flere jeg misliker sterkt.

Skrevet

Yep. Er noen der ute jeg virkelig hater av hele min sjel

Skrevet

Akkurat no kommer eg kun på ein person eg hater (ein narkoman drittsekk), men det er nok ein del andre eg misliker.

Skrevet

Nei, jeg hater ingen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, jeg kan ikke si at jeg hater noen. Det er et par jeg misliker sterkt, men jeg kan ikke si at jeg føler hat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...