AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Har du sett andre kjoler i ettertid du heller ville hatt? Jeg har funnet noen, men de er så like den jeg giftet meg i at det teller ikke
Brazil-girl Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 (endret) Ja, jeg ville helt klart å velge samme kjole igjen;) Så langt har jeg ikke sett andre bruder som har giftet seg i samme brudekjole som jeg hadde hatt, fordi denne kjolen er jo ganske spesiell Men det er jo kun 2 mnd.siden har jeg giftet meg, så frem til nå har jeg ikke angret enda... men hvem vet om 5 - 10 år kanskje jeg kommer til tenke noe annet... Endret 28. november 2010 av Brazil-girl
Gjest Jay Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 ja, absolutt! 3 mnd siden jeg giftet meg, men da hadde jeg allerede eid de i et år allerede. Veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Dette er egentlig noe jeg har litt ambivalente følelser og tanker om. Jeg giftet meg i 1999 1 gangen med en annen enn han jeg er gift med nå. Den gangen var kjolen fra USA, Jeg hadde 5 meter slep, som ikke var avtagbart, dette var en kjole moren min fant, jeg falt for den, men trass det lange slepet klarte jeg både danse og gå. Men jeg sa til meg selv at jeg aldri skal ha kjole med slep om jeg noen gang skal gifte meg igjen. La meg si det sånn, denne gangen her, hadde jeg visst glemt det løftet jeg gav meg selv. Jeg hadde vel 1,5-2 meter slep. Så jeg elsket kjolen over alt på jord, men nei den ble for stor i str, jeg tapte en del vekt rett før, samt at den hadde dette slepet.
wahaj Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Ja, uten tvil. Virkelig drømmekjolen. Eneste negative var at det var litt vanskelig å sette seg med den. Brukte to store underskjørt (type 6 spiler på den ene og train under), så sier seg selv at den var veldig stor nede Men veldig fin.
Postkasse Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Nja, jeg tror faktisk ikke det, men det er bare fordi jeg har funnet noen som passa drømmebildet enda litt bedre. Den var perfekt på bryllupsdagen, og jeg elsker den også, men jeg hadde valgt en bittelitt annerledes en i dag.
Brukernavn Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Nei er du gal! Halve moroa er jo å lete etter brudekjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå