Gå til innhold

Hvorfor valgte du hvit kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte du det tradisjonelle? Det finnes så mange flotte farger der ute, og de fleste av oss kler gjerne andre farger bedre. Hvorfor endte du opp med hvit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg syntes det er finest. For meg markerer hvitfargen noe spesielt, andre farger bruker jeg uansett i andre anledninger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Fordi andre kjoler ser ut som vanlige selskapskjoler, synes ikke det er fint når folk gifter seg i fargerike kjoler eller bunad, den må være hvit eller ihverfall pastellfarget.

Skrevet

Jeg valgte hvitt fordi det er den eneste fargen som for meg sier "brud". I tillegg synes jeg at jeg kledde fargen ganske godt ;)

Skrevet

For meg er brudekjole hvit (eller nyanser av hvitt), og noe annet var aldri et alternativ. Andre farger kan jeg gå med hver dag ellers i året, det er sjelden man bruker hvitt til hverdags eller fester ellers i året.

Ellers er det selvfølgelig greit at noen bruder ikke vil ha hvitt. En tidligere kollega av meg, som bare går i sort og rødt til hverdags, hadde rød, knelang brudekjole, og det kledde henne kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...