Gjest Monica H Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skal kjøpe en litt annen type rulle maskin enn den de fleste har sett, denne er bare litt større enn en Ozon boks, men finner jo selvfølgelig ingenting når jeg søker på Norsk google :evil: Finner tusenvis av plasser i utlandet som selger denne typen jeg vil ha. Søkte blandt annet på "Cigarette rolling machine" i google og fant noe som viser litt bedre hva jeg er ute etter http://www.ryomagazine.com/october/rollers.htm Håper det er noen som er litt flinkere til å finne fram enn det jeg er, det er vel vært bedre å bestille sånne småting innen Norge/Sverige/Danmark enn England, Tyskland og sånnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Finnes et par tobakksbutikker i Oslo sentrum, den ene ligger i Stortingsgaten. kanskje de har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kult, sånn må jeg ha! Noen som vet hvor de er å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miriam Skrevet 14. november 2003 #4 Del Skrevet 14. november 2003 Slike rullemaskiner får du kjøpt i tobakkshandleren i gamle østbanehallen i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Ta deg turen ned til Østbanehallen ved Hovedinngangen nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Ja, det er jo godt med en ferdigmekka rev...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå