Gå til innhold

Franske kvinner blir ikke fete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om en bok som heter dette. Er det en kokebok, eller er det en slags humor bok? Noen som vet? Er den noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forøvrig stemmer det ikke. At franske kvinner ikke blir fete, mener jeg. Fedmen sprer om seg i hele verden, også i Frankrike.

Skrevet

Jeg har vært i Frankrike to ganger. Begge gangene kom jeg hjem 3 kg tyngre. Haha.

Skrevet

Jeg har vært i Frankrike to ganger. Begge gangene kom jeg hjem 3 kg tyngre. Haha.

Ifølge boka har det ikke noe med HVA man spiser, men HVORDAN man spiser. Boka sier at franske kvinner spiser strukturert og lite til hvert måltid, og derfor gjerne kan spise fetende ting. Så når vi med andre spisemønstre kommer til Frankrike spiser vi MYE av den gode maten, og går opp i vekt.

Men som sagt: franske kvinner har de siste årene også begynt å legge mer og mer på seg.

Skrevet

Ifølge boka har det ikke noe med HVA man spiser, men HVORDAN man spiser. Boka sier at franske kvinner spiser strukturert og lite til hvert måltid, og derfor gjerne kan spise fetende ting. Så når vi med andre spisemønstre kommer til Frankrike spiser vi MYE av den gode maten, og går opp i vekt.

Jepp :) ville bare poengtere at det ikke handler om selve maten, men omstendigheter rundt sånn som du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...