Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Har klipt mitt nokså lange hår.. IKKE fornøyd. jeg ser ut som en SOPP :cry: Det er klipt opp masse, og jeg har fall i håret. Men nå er det nesten krøller. Og foran, ved ansiktet er det blitt noen cm for kort. Og altfor mye hår som er blitt kort. :-? Huffamei...!!! Noen tips? Kanskje noen ser for seg klippen..? Hvordan kan jeg gjøre den fin? Jeg ville ha sexy, litt bølgete strandhår!!
Pip Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Hmm... for å få krøllete hår bølgete, kan du rulle det opp på store rullar, evt. ta permanent med store rullar.
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 æsj.. hater det mer og mer! vil bare gråte.. :cry: Skulle beholdt det som det var, endelig langt og jevnt.. Holder på å SPRENGE av sinne, sorg, anger.. Ja, vet det høres dramatisk ut. Men jenter og hår, er vi ikke alle sånn? Sinna!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Det samme skjedde med meg. Frisoeren min klippet haaret mitt paa samme maate, og naa er det bare rot. Ser ut som en sopp paa toppen, og det blir bare tynnt nederst. Saa fin ut da jeg kom fra frisoeren, men naa maa jeg gaa tilbake en gang i uken for aa faa det stylet. Noen ideer for hva vi kan gjoere? Og gaa til frisoer en gang i uken blir dyrt!
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Hva med å skaffe noen produkter som glatter ut håret - evt investere i en glattetang? :o Bruker du et produkt som beskyttert håret mot varmen fra tanga så vil du ikke slite så ille på håret heller. Sikkert lettere å style det sjøl når det ikke er så "krusete"... Suz :blunke:
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Gjort er gjort som de sier, men håret vokser ut igjen. Jeg skal til frisøren i dag og klippe av meg mitt lange hår kan vel si jeg gleder/gruer meg. Men jeg går med den innstillingen om at det vokser ut igjen om jeg ikke blir fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå