Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har farget det før fra lysbrunt til MØRKE brunt.. det ble veldig mørkt selv om det på pakken sto "lys bun". hva skal jeg da velge for å få en litt brunere hårfarge (mellombrunt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Applestore
Skrevet

Hvor lenge siden er det du farget det? Noe av pigmentene vil gå bort ved noen vask, og det vil derfor blir lysere.

Er vel ikke så lett å få et mørkt hår lysere med en annen brunfarge. Kanskje noe av etterveksten bare. (dette er bare fra mine erfaringer)

Skrevet

lurer også på dette, virker som det kan være ganske vanskelig å få til en lysebrun farge, veldig mange opplever at det blir mye mørkere. Hva med å bruke mørkblond, det kan kanskje bli nesten lysebrun eller?

Skrevet

ser nå at jeg forklarte meg veldig dårlig.. det er lenge siden jeg farget det mørkebrunt sist, så nå er jeg lys brun og vil ha det litt mørkere. husker bare at forrige gang jeg skulle ha det LITT mørkere, så ble det nesten svart.. selv om det sto lys brun på pakken.

noen som vet hvordan mørkt blond-farge blir?

Skrevet

ser nå at jeg forklarte meg veldig dårlig.. det er lenge siden jeg farget det mørkebrunt sist, så nå er jeg lys brun og vil ha det litt mørkere. husker bare at forrige gang jeg skulle ha det LITT mørkere, så ble det nesten svart.. selv om det sto lys brun på pakken.

noen som vet hvordan mørkt blond-farge blir?

Menn med mørk blondt hår: Mrkblnd

Men altså, mørk blond kan jo variere veldig. Noen blir helt svarte, noen får bare en lett lys brun farge.

Skrevet

Jeg ville gått til frisør i første omgang, slik at du får den fargen du ønsker. De vet hvilke pigmenter som funker på ditt hår.

En del frisørsalonger selger fargen de bruker, slik at du kan vedlikeholde selv hjemme.

Skrevet

De fleste farger blir mørkere enn hva som står på pakken.Om du vil ha lysebrun så bruker du en mørk blond hårfarge.Da blir det lysebrunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...