AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hei Jeg har en blekrosa kjole som også er litt "beige" i fargen, men jeg aner ikke hvilke farge jeg skal ha på skoene til! Sølv, brun? Noen som kanskje har noen bildeeksempler?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Ta utgangspunkt i det du har til kjolen. Smykker, veske, sjal e.l. og velg sko i samme farge som det. Ellers kan du nok bruke hvite og sølv fargede sko.
Gjest idakaroline Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Jeg ville brukt grå eller hvite sko Men som det ble sagt over her - tenk også på hva du skal ha som tilbehør
SmallTalk Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Har kjolen toner med gyllen-beige eller grå-beige? Er det gylne toner ville jeg hatt sko som går i varme toner (f.eks gull eller beige), men dersom det er kalde toner ville jeg brukt sko som går i kalde toner (grå og sølv). 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Mørkegrå eller svart hadde jeg gått for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå