Gå til innhold

Hold dere unna Eidsaunes Catering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi benyttet Eidsaunes Catering i vårt bryllup og det er det dummeste jeg noen gang har gjort. De kom 3 timer for sent, mye av maten var ødelagt, de hadde ikke med serveringsboller som lovet, de hadde for lite mat og i tillegg var de frekke nok til å skylde på gjestene for at det var for lite!! :kjefte:

Så alle dere Trønderbruder der ute: Hold dere laaangt unna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager ... er det mulig??? :klø:

Hva syns gjestene deres om hele opplegget?

3 timer for sent????

Var bryllupsdagen ellers fin?

:klem:

Skrevet

Jeg kjenner folk som har brukt Eidsaune og vært storfornøyd! Synes man skal være forsiktig med å advare mot noe man bare har vært uheldig med èn gang...

Skrevet

Jeg synes det er bra at man får høre både negative og positive erfaringer. Flere positive/negative behøver uansett ikke bety at man opplever det samme. Det viktigste for meg som kjøper av en tjeneste er at jeg vet at de ikke er feilfrie, og jeg kan ta vurdere om det er en sjanse jeg ønsker å ta.

Å være forsiktig mot å advare når et firma tydeligvis har ødelagt store deler av dagen til brudeparet og kanskje gjestene synes jeg er en idiotisk ting å si.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kjenner folk som har brukt Eidsaune og vært storfornøyd! Synes man skal være forsiktig med å advare mot noe man bare har vært uheldig med èn gang...

At de kan ha vært bare uheldig den gangen er jo så, men er jo stort sett bare èn gang man gifter seg da! Og maten er jo en stor del av bryllupsdagen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...