Rachel Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 I dag så jeg det- antrekket med stor A. Det satt på en mørkhudet jente med svarte, oppsatte korketrekkere. Antrekket: Svart, svakt pinstriped dressbukse. Svart skjorte med stor krage over jakken. Hvit, ren og pen figurnær jeansjakke, kort, med krage og et par knapper nede på kanten. Svarte støvletter med hæl. Jenta var slank og veldig pen, det hadde nok litt å si for at jeg synes antrekket var kjempefint. Men WOW. Hvor får man kjøpt sånne klær? Jeg finner dem aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg håper du så henne innendørs, for det var litt for kaldt for et slikt antrekk ute i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, det var utendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ok, da håper jeg du bor i et annet land, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nei, bor i en norsk by... Det var nær kollektivtrafikk da. Og jeg selv går da ofte ute med kun tynn genser og jeansjakke nå. Fryser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kan du smitte noe av den varmen din over på meg tror du? Jeg holder nemlig på å fryse ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Høh. Strømpebukser, Doc Martens, duffelcoat og heklesjal og vanter er det eneste som duger vinterstid. Bikkjekaldt jo! Men så går jeg til skolen lenge før varmen siger på om dagen og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Antrekket høres lekkert og velkledd ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå