Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2010 #21 Skrevet 4. desember 2010 Hunterlady: hvorfor i alle dager svarer du noe så idiotisk? det er helt ok at du personlig har få sperrer(om jeg skal tolke de relativt mange innleggene dine på kort tid her på forumet) seksuelt sett - good for you, men hvorfor skal du si at andre - som har en enkelt sperre er stakkarslig? mener du at man skal utføre ting man misliker? jeg personlig ønsker ikke at en mann skal gjøre noe for/med meg som han ikke liker. jeg vil at vi begge skal ha nytelse, og da har jeg null problemer med å ta imot et alternativ. når det er sagt så har jeg endel mannlige venner som har sagt at jo - oralsex er viktig for dem, men akkurat den svelgingen og hvorvidt de kommer i munnen egentlig er ett fett. dette var svært overraskende for meg, men overveiende mange sier altså dette. jeg gjør ALDRI noe som får meg til å føle meg dårlig, og det ville ikke vært kjærlighet dersom et annet menneske ville jeg skulle gjort noe jeg ikke hadde lyst til selv. det er ikke synd på mannen som får en kjæreste som velger å ha nytelse sammen seksuelt på ulike måter - det er derimot synd på dem som utfører tjenester - eller presser andre til å gjøre noe man ikke har lyst til selv. skjerp deg, hunterlady. ikke press dine seksuelle normer og preferanser over på andre. gjør hva du selv ønsker i senga, men dropp å stakkarsliggjøre andre som ikke deler dine seksuelle preferanser. SE HVA JEG SVARTE PÅ DA! Hun jeg skrev det til sa at hun ikke vil suge kuk i det hele tatt. Var ikke bare snakk om svelging. Og ja, jeg synes synd på den mannen som kanskje skal tilbringe resten av livet sitt med ei som ikke vil suge i det hele og det store. Du nevner at jeg presser over mine seksuelle normer på andre? Hvor har du hentet det? Jeg presser ingenting på noen, selv om jeg synes synd i den mannen som får en dame som ikke vil smake pikken hans. Likeså ville jeg syntes synd i ei kvinne som fikk en mann som ikke vil sleike henne, om hun likte det. Ser ingen grunn til å skjerpe meg, bare fordi jeg synes oralsex er viktig. Og jeg vet at menn elsker å bli sugd. Kan sikkert skaffe underskriftskampanje om noen er i tvil..
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2010 #22 Skrevet 4. desember 2010 Poeng : Jente suger en gutt på tissen = gutt slikker en jente på tissen. Ut av penisen kommer sæd og jente vil ikke svelge, men hva må gutter svelge fra jentetissen? Det er da forskjell på å svelge sæd og og slikke fittesaft. Duh! Du skal være glad noen gidder å suge deg!!! Det høres ut som du liker smaken kuk og sæd bedre enn fitte ;-)
Gjest Bond Skrevet 4. desember 2010 #23 Skrevet 4. desember 2010 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod
Gjest haien Skrevet 4. desember 2010 #24 Skrevet 4. desember 2010 SE HVA JEG SVARTE PÅ DA! Hun jeg skrev det til sa at hun ikke vil suge kuk i det hele tatt. Var ikke bare snakk om svelging. Og ja, jeg synes synd på den mannen som kanskje skal tilbringe resten av livet sitt med ei som ikke vil suge i det hele og det store. Du nevner at jeg presser over mine seksuelle normer på andre? Hvor har du hentet det? Jeg presser ingenting på noen, selv om jeg synes synd i den mannen som får en dame som ikke vil smake pikken hans. Likeså ville jeg syntes synd i ei kvinne som fikk en mann som ikke vil sleike henne, om hun likte det. Ser ingen grunn til å skjerpe meg, bare fordi jeg synes oralsex er viktig. Og jeg vet at menn elsker å bli sugd. Kan sikkert skaffe underskriftskampanje om noen er i tvil.. jeg leste godt hva du svarte på, og hvordan du valgte å respondere. du fikk kritikk fra flere for den kommentaren. jeg har lest flere innlegg fra deg, og legger jo merke til at du er seksuelt meget ekstrovert. null problem for meg, whatever floats your boat. men når du stakkarsliggjør noen som synes ting er ekkelt, så mener jeg fortsatt at du skal skjerpe deg på kommentarene dine. du må gjerne svelge så mye du vil(ser jo du sammenlikner det med hamurgerdressing) - og gjøre alt annet du nøye har beskrevet i diverse innlegg - kjør på, men når du skal svare på andres inlegg bør du ha i bakhodet at du er seksuelt ekstrovert, kanskje litt ekshibisjonistisk muligens. det betyr at du muligens er på den ene enden av skalaen, som betyr at det er ganske mange andre som er mange ulike steder. det betyr ikke at du er kul i senga, og alle andre er kjipe. jeg personlig har ikke problemer med oralsex, men vet enkelte har det. og det er da slett ikke min plass å stakkarsliggjøre dem. det er da mye bedre å oppfordre til å utforske andre sider med hverandre - istedetfor å gi noen "dårlig samvittighet" og skyldsfølelse - og mene at de oppfører seg slemt(for hvorfor er det ellers synd på den fremtidige mannen hennes)fordi hun takker nei til noe. så husk på; ja, vi er på seksualitetsforumet - men det betyr ikke at alle her liker absolutt alt. noen har ikke en spesiell grunn til det, andre har en god grunn til det. not our business to judge. 1
Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2010 #25 Skrevet 4. desember 2010 jeg leste godt hva du svarte på, og hvordan du valgte å respondere. du fikk kritikk fra flere for den kommentaren. jeg har lest flere innlegg fra deg, og legger jo merke til at du er seksuelt meget ekstrovert. null problem for meg, whatever floats your boat. men når du stakkarsliggjør noen som synes ting er ekkelt, så mener jeg fortsatt at du skal skjerpe deg på kommentarene dine. du må gjerne svelge så mye du vil(ser jo du sammenlikner det med hamurgerdressing) - og gjøre alt annet du nøye har beskrevet i diverse innlegg - kjør på, men når du skal svare på andres inlegg bør du ha i bakhodet at du er seksuelt ekstrovert, kanskje litt ekshibisjonistisk muligens. det betyr at du muligens er på den ene enden av skalaen, som betyr at det er ganske mange andre som er mange ulike steder. det betyr ikke at du er kul i senga, og alle andre er kjipe. jeg personlig har ikke problemer med oralsex, men vet enkelte har det. og det er da slett ikke min plass å stakkarsliggjøre dem. det er da mye bedre å oppfordre til å utforske andre sider med hverandre - istedetfor å gi noen "dårlig samvittighet" og skyldsfølelse - og mene at de oppfører seg slemt(for hvorfor er det ellers synd på den fremtidige mannen hennes)fordi hun takker nei til noe. så husk på; ja, vi er på seksualitetsforumet - men det betyr ikke at alle her liker absolutt alt. noen har ikke en spesiell grunn til det, andre har en god grunn til det. not our business to judge. Jeg forstår alt du sier til meg, og skjønner at folk er annerledes fra meg. Helt greit. Men jeg synes likevel det er synd at noen ikke liker å suge.. Er d noe galt i det eller? Finnes jo de som er aseksuelle også, og det er jo tragisk. Fordet om de ikke liker sex, så har vel jeg lov til å synes det er trist?? Du har forresten helt rett i at jeg muligens er litt ekshibisjonistisk av meg og at jeg er på den ene skalaen. Har aldri sakt at de som ikke gjør det jeg gjør er kjedelige. Men siden det finnes såpass mange her inne som ikke befinner seg på samme side av skalaen som meg, så forstår jeg også at mye av det jeg sier kan bli misforstått eller oppleves som nedtalende og bedrevitende. Skal prøve å skjerpe ordbruken min fremover, siden jeg faktisk ikke ønsker å være slem med noen. Må også nevne at jeg sier det jeg mener, og det må nesten folk tåle. Enkelte setter pris på ærlighet, andre forkaster det og begynner å angripe meg. Helt greit, men jeg synes noen bør prøve å tenke litt over hva jeg faktisk skriver istedet for å dømme meg som pervers og eventuelt horete som så mange sikkert velger å kategorisere meg som siden det får dem selv til å føle seg bedre. Den "stakkars han du ender opp med..", skal jeg innrømme var litt på kanten, men jeg står for det siden det faktisk har en god del sannhet i seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå