Gå til innhold

Svelging er en lakmustest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange for og imot svelging innlegg her. Her kommer noen teorier om hvorfor menn liker at jenter svelger:

Det finnes ingen bedre måte å si "jeg elsker deg" på. Jenter liker blomster, gutta liker at jenta svelger.

Å svelge sæden fremfor å lage barn viser at man har sex for gledens skyld.

Kvinner som svelger viser at de tenker på hva mannen liker, og er kreative og spennende sexpartnere.

Hadde det smakt så jævla digg ville det heller ikke fungert som en lakmustest i forhold til å vurdere hva slags dame du har med å gjøre.

De som skriver at de aldri i livet vil svelge er uten noen som helst tvil kjedlige, egoistiske, lite lekne, uerfarne eller har ikke reflektert over

de poengene som jeg har nevnt.

Hvis man forventer at mannen skal slikke deg,og du nekter å svelge, så bør man være klar over at rent smaksmessig er man utsatt over lengre tid når man slikker. En ren penis smaker ingenting, og å svelge varer noen sekunder. Det er også greit å nevne at det er utrolig fysisk godt at noen suger i det du kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange peniser har du hatt i munnen? De jeg har vært borti har i hvert fall smakt noe alle som en. Dessuten kommer det gjerne ut en god del gledesdråper før selve ejakuleringen, hos noen mer enn hos andre. Dette har jeg ingenting i mot, og jeg liker det. Når det gjelder selve sæden har denne en konsistens som gjør at jeg rett og slett ikke takler å få det i munnen. Jeg brekker meg rett og slett, og det kan jo ikke sies å være veldig sexy.

Mulig jeg er kjedelig og dårlig i sengen, men jeg har ikke mottatt noen klager hittil.

• Liker 1
Skrevet

En ren penis smaker ingenting

det er ikke min erfaring, men den smaker ikke vondt når den er ren. men den smaker noe.

har ikke noe problem med å svelge, og jo mer sperm, jo bedre. jeg gjør det fordi kjæresten liker det, men også fordi jeg selv liker det. jeg synes det er deilig, og tanken på at han "eksploderte" inni meg gjør meg så sinnssykt kåt. dette overgår smaken, og gjør det hele verdt det :jepp:

Skrevet

Konsistensen er til å kaste opp av, og det respekterer en mann som elsker dama si. Det finnes andre og ja, bedre måter å uttrykke kjærlighet på.

• Liker 1
Skrevet

Oralsex får meg til å spy. :sjenert: Aldri i verden om jeg kommer til å suge en kuk. Hvis vanlig sex ikke er tilfredsstillende nok for ham, da er han ikke den rette fyren for meg. Sånn er det med den saken. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg svelger,fordi jeg liker det,og fordi mannen liker det :lur:

• Liker 1
Skrevet
Det er også greit å nevne at det er utrolig fysisk godt at noen suger i det du kommer.
Innlegget oser av umodenhet og uvitenhet. Du er tøff i trynet, Henrik,- men er altså ikke så erfaren at du har opplevd at det går fint an å gjøre begge delene,- uten å svelge?
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir utrolig opphisset av både å suge og svelge. Gir meg en følelse av fullstendig kontroll, kanskje, og veldig pirrende å vite at man kan gi noen den "ultimate" nytelse.

Gjest HunterLady
Skrevet

Oralsex får meg til å spy. :sjenert: Aldri i verden om jeg kommer til å suge en kuk. Hvis vanlig sex ikke er tilfredsstillende nok for ham, da er han ikke den rette fyren for meg. Sånn er det med den saken. :)

Stakkars han du ender opp med...

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Mange for og imot svelging innlegg her. Her kommer noen teorier om hvorfor menn liker at jenter svelger:

Det finnes ingen bedre måte å si "jeg elsker deg" på. Jenter liker blomster, gutta liker at jenta svelger.

Kvinner som svelger viser at de tenker på hva mannen liker, og er kreative og spennende sexpartnere.

Hadde det smakt så jævla digg ville det heller ikke fungert som en lakmustest i forhold til å vurdere hva slags dame du har med å gjøre.

De som skriver at de aldri i livet vil svelge er uten noen som helst tvil kjedlige, egoistiske, lite lekne, uerfarne eller har ikke reflektert over

Hvis man forventer at mannen skal slikke deg,og du nekter å svelge, så bør man være klar over at rent smaksmessig er man utsatt over lengre tid når man slikker. En ren penis smaker ingenting, og å svelge varer noen sekunder. Det er også greit å nevne at det er utrolig fysisk godt at noen suger i det du kommer.

Jeg liker å suge, men hadde jeg møtt på en fyr med samme innstilling som deg hadde jeg nok vært ute av døra før han fikk sagt "lakmustest"...

• Liker 2
Skrevet

Ho ho ho.. :fnise: Det er det største svada jeg noen gang har lest her på KG..og jeg har lest MYE svada! Du virker ikke særlig rekfektert unge mann, kanskje du skulle finne et annet forum å trolle i??

• Liker 3
Skrevet

Poeng :

Jente suger en gutt på tissen = gutt slikker en jente på tissen.

Ut av penisen kommer sæd og jente vil ikke svelge, men hva må gutter svelge fra jentetissen?

Det er da forskjell på å svelge sæd og og slikke fittesaft.

Duh! Du skal være glad noen gidder å suge deg!!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han som ender opp med henne blir en heldig fyr, da de vil det samme.

De er fornøyde med sitt, og du er fornøyd med ditt.

• Liker 3
Skrevet

Utrolig at du har den tankegangen.

Det finnes faktisk forskjellige mennesker der ute. Ikke alle må bli sugd eller MÅ bli slikket. Verden er heldigvis ikke svart og hvitt.

• Liker 2
Skrevet

:jepp::fnise:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Greit nok at du er for å svelge men jeg syns det er drøyt å si at ved å svelge så viser man at man elsker mannen. Kjærlighet har jo ikke noe med det å gjøre for pokker. En dame kan fint suge en mann å svelge og likevel ikke ha følelser for han. Naivt å tro at noen elsker deg bare fordi de svelger. Er slett ikke sikkert.

• Liker 2
Skrevet

En pikk smaker pikk, og det kommer ut væske under hele greien. Det renner av kuken som det renner av en fitte. Noen liker å suge kuk, andre ikke.

Hva er LEKENT med å gjøre noe man ikke liker ?

Det som ER egoistisk er å få partneren sin til å gjøre noe han/hun ikke liker.

Sex skal være givende for begge parter, og det er givende å gi noe til partneren sin og se at han / hun elsker det.

Dette har ingenting med en TEST å gjøre.

Du slår meg som en umoden egoistisk drittsekk TS. Og ikke minst NULL reflektert i forhold til det at det skal være givende for begge å gi. Hvis partneren din ikke blir kåt av å suge deg, er det feil at hun skal gjøre dette. Hvis ikke du blir kåt av å se henne nyte det når du slikker henne, da er det kansje ikke meningene at dere skal drive med oralsex i det heletatt.

Og til sammenligning, dette med flytende væske. Det renner ikke av klitten, mens penishodet som er tilnærmet konstant i kjeften renner det av mens den er INNI kjeften.

MEN! Dette har ingenting med saken å gjøre. poenget er at sex er noe BEGGE parter skal nyte. Og det er feil å tvinge partneren sin noe til han/hun ikke vil. Sex er ikke en test om hvor langt man kan presse partneren sin, hvis man kommer til det er det en test hvor begge allerede har tapt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med å ha litt respekt for at ikke alle liker alt ?

Ett forhold er mye mer enn å ta kuk i kjeften. For alt vi vet har denne personen ingenting imot å være med på f.eks en eller annen helt spaced fetish en eventuell partner kan være interessert i å "utøve"

Kansje denne damen er helt vill og gal på andre ting selv om hun ikke tar den i munnen.

Endret av Tulling
  • Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

En pikk smaker pikk, og det kommer ut væske under hele greien. Det renner av kuken som det renner av en fitte. Noen liker å suge kuk, andre ikke.

Hva er LEKENT med å gjøre noe man ikke liker ?

Det som ER egoistisk er å få partneren sin til å gjøre noe han/hun ikke liker.

Sex skal være givende for begge parter, og det er givende å gi noe til partneren sin og se at han / hun elsker det.

Dette har ingenting med en TEST å gjøre.

Du slår meg som en umoden egoistisk drittsekk TS. Og ikke minst NULL reflektert i forhold til det at det skal være givende for begge å gi. Hvis partneren din ikke blir kåt av å suge deg, er det feil at hun skal gjøre dette. Hvis ikke du blir kåt av å se henne nyte det når du slikker henne, da er det kansje ikke meningene at dere skal drive med oralsex i det heletatt.

Og til sammenligning, dette med flytende væske. Det renner ikke av klitten, mens penishodet som er tilnærmet konstant i kjeften renner det av mens den er INNI kjeften.

MEN! Dette har ingenting med saken å gjøre. poenget er at sex er noe BEGGE parter skal nyte. Og det er feil å tvinge partneren sin noe til han/hun ikke vil. Sex er ikke en test om hvor langt man kan presse partneren sin, hvis man kommer til det er det en test hvor begge allerede har tapt.

Er iallefall sykt å bruke det som pressmiddel. Du må svelge når du suger meg hvis ikke beviser du at du ikke elsker meg og dermed gjør jeg det slutt liksom. Er jo direkte ondskapsfullt.

• Liker 1
Skrevet

Hunterlady:

hvorfor i alle dager svarer du noe så idiotisk?

det er helt ok at du personlig har få sperrer(om jeg skal tolke de relativt mange innleggene dine på kort tid her på forumet) seksuelt sett - good for you, men hvorfor skal du si at andre - som har en enkelt sperre er stakkarslig?

mener du at man skal utføre ting man misliker? jeg personlig ønsker ikke at en mann skal gjøre noe for/med meg som han ikke liker. jeg vil at vi begge skal ha nytelse, og da har jeg null problemer med å ta imot et alternativ.

når det er sagt så har jeg endel mannlige venner som har sagt at jo - oralsex er viktig for dem, men akkurat den svelgingen og hvorvidt de kommer i munnen egentlig er ett fett.

dette var svært overraskende for meg, men overveiende mange sier altså dette.

jeg gjør ALDRI noe som får meg til å føle meg dårlig, og det ville ikke vært kjærlighet dersom et annet menneske ville jeg skulle gjort noe jeg ikke hadde lyst til selv.

det er ikke synd på mannen som får en kjæreste som velger å ha nytelse sammen seksuelt på ulike måter - det er derimot synd på dem som utfører tjenester - eller presser andre til å gjøre noe man ikke har lyst til selv.

skjerp deg, hunterlady. ikke press dine seksuelle normer og preferanser over på andre. gjør hva du selv ønsker i senga, men dropp å stakkarsliggjøre andre som ikke deler dine seksuelle preferanser.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...