Gå til innhold

Håret mitt (beklager kjedelig overskrift)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt brunt hår. Fin tanke i seg selv. Sliter ikke noe særlig med det kvalitetsmessig, er bare langt, greit og mykt.

MEN, jeg hater det noe så inni granskauen. Jeg klipper det nesten annenhver måned for å prøve noe nytt jeg blir helt gæren av å se meg i speilet. Jeg blir aldri fornøyd med hvordan det står til fjeset mitt. Jeg har et ganske rundt ansikt og har jeg håret opp får jeg veeeldig rundt ansikt, og har jeg det ned legger det seg rart og ser fett og rotete ut. Jeg har aldri vært noe flink til å fikse håret mitt, så går ofte (alltid) enten med håret rett ned eller i hestehale. Når jeg ser bilder av meg kan jeg se bra ut, men håret syntes jeg ødelegger alt. Det ser bare feil ut. Spesielt min ene lugg på siden ligger som en "S" alltid. Jeg har prøvd å rette håret, men gjør ingen stor forskjell.

Meningen med innlegget var egentlig om noen hadde noe tips til hvordan de fikset håret sitt om morgenen eller før de skulle på fest for eksempel. Noe jeg kan prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til en flink frisør :) Hun kan gi deg tips om hvordan du på en enkel måte kan ordne håret i ulike frisyrer som kler akkurat deg, og din ansiktsform :) Vanskelig for meg å si hva som kler deg når jeg ikke vet hvordan du ser ut ;)

Lykke til!

Skrevet

Thanks. Greia er at jeg er hos frisører hele tiden og ber dem gjøre noe nytt. Og jeg er fornøyd når jeg går ut av frisøren, men ikke dagen etter hvis du skjønner... :( Men fant ei venninne som er frisør som kanskje kan hjelpe meg litt :)

Skrevet

Jeg tenkte at du kan be frisørren om tips,forklare situsajonen og at du synes det er vanskelig å få til håret noe fint på egenhånd...Da vil hun helt sikkert vise deg noen måter å gjøre det på,sakte men sikkert :) se og lær!

Flott at du kan få hjelp av en venninne :) Ellers finnes det mange tips ute på nettet, på youtube ligger det tonnevis av hårtips videoer ;)

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg hadde det akkurat sånn som deg! Jeg var så ufattelig lei av håret mitt at jeg bare bestemte meg for å klippe av alt, og ha det så kort som mulig! Frisøren ville ikke at jeg skulle gjøre det, for hun mente jeg hadde langt og flott hår. Jeg sto på mitt, og til slutt klipte hun det. Og ja, jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg ELSKER håret mitt nå! Det er så ufattelig deilig og gå rundt med kort hår! Mange mener at det kanskje ikke passer til jenter, men det kommer an på åssen klippen er. Har fått mange kommentarer om at jeg ser mye mer feminin ut nå, at jeg ser mye eldre ut (føler det er positivt siden jeg fortsatt er tenåring) og at selvtilliten min skinner igjennom. Jeg har egentlig ikke hatt spesielt bra selvtillit, men etter at håret ble borte ble jeg som ei ny jente. Jeg føler meg SÅ bra! Har ikke ord en gang! Kroppen min er ikke den fineste, men det bryr jeg meg ikke om når jeg har fått den fine hårsveisen som det jeg har nå!

Håper du finner ut av det! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...