Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det kan det være! Men kan bli vant med det hvis man har det.

Sier bare at det er mulig, men er nok best å kjøpe en norsk en ja!

Meget mulig, men jeg bor og jobber i utlandet og bruker utenlandsk tastatur hver dag, og jeg har forbannet meg på at jeg vil ha norsk tastatur på privat maskin. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry. Må kjøpe i Norge. Ellers får man ikke ÆØÅ på tastaturet...

Kjenner ei som kjøpte Mac i USA. Slik jeg forsto det var det ikke noe problem å bytte tastaturet (mens hun var i USA) til norsk tastatur med ÆØÅ.

Mulig jeg tar feil altså, er jo tross alt ikke min Mac som måtte byttes tastatur på.

Og å reise til utlandet bare for å kjøpe Mac vil nok ikke lønne seg. :fnise:

Skrevet

Meget mulig, men jeg bor og jobber i utlandet og bruker utenlandsk tastatur hver dag, og jeg har forbannet meg på at jeg vil ha norsk tastatur på privat maskin. :ler:

Det skal ikke være vanskelig å skaffe til veie mac med norsk tastatur også i utlandet. Jeg har bekjente som har kjøpt macene sine i USA, og de har alle norsk tastatur - men jeg vet ikke noe mer om saken...

Skrevet

Enig. Bruk de ekstra kronene og få en "helnorsk" maskin. US tastatur er irriterende!

Skrevet

En annen ting; fem års reklamasjon i Norge. Det er verdt noen kroner det...

• Liker 1
Skrevet

En annen ting; fem års reklamasjon i Norge. Det er verdt noen kroner det...

Absolutt!

Skrevet

Nå har ikke jeg lest hele debatten, men svarer likevel:

Jeg kjøpte min første mac i august. Angrer ikke et sekund! Jeg kommer aldri til å gå tilbake til pc! ALDRI!

Macen er helt stillegående, og utrolig rask. Skriveprogrammet jeg bruker heter NeoOffice. Det er gratis, og fungerer utmerket. Det har alle programmene du trenger; Skriveprog, "power point", regneark osv.

Jeg er også fornøyd med alle programmene på min kjære Mac! Beste kjøpet mitt noen sinne <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...