Sheherasade Skrevet 29. november 2010 Forfatter #61 Skrevet 29. november 2010 Ja det kan det være! Men kan bli vant med det hvis man har det. Sier bare at det er mulig, men er nok best å kjøpe en norsk en ja! Meget mulig, men jeg bor og jobber i utlandet og bruker utenlandsk tastatur hver dag, og jeg har forbannet meg på at jeg vil ha norsk tastatur på privat maskin.
PecanPie Skrevet 29. november 2010 #62 Skrevet 29. november 2010 Sorry. Må kjøpe i Norge. Ellers får man ikke ÆØÅ på tastaturet... Kjenner ei som kjøpte Mac i USA. Slik jeg forsto det var det ikke noe problem å bytte tastaturet (mens hun var i USA) til norsk tastatur med ÆØÅ. Mulig jeg tar feil altså, er jo tross alt ikke min Mac som måtte byttes tastatur på. Og å reise til utlandet bare for å kjøpe Mac vil nok ikke lønne seg.
Gjest Airi Skrevet 29. november 2010 #63 Skrevet 29. november 2010 Meget mulig, men jeg bor og jobber i utlandet og bruker utenlandsk tastatur hver dag, og jeg har forbannet meg på at jeg vil ha norsk tastatur på privat maskin. Det skal ikke være vanskelig å skaffe til veie mac med norsk tastatur også i utlandet. Jeg har bekjente som har kjøpt macene sine i USA, og de har alle norsk tastatur - men jeg vet ikke noe mer om saken...
Henkie Skrevet 29. november 2010 #64 Skrevet 29. november 2010 Meget mulig, men jeg bor og jobber i utlandet og bruker utenlandsk tastatur hver dag, og jeg har forbannet meg på at jeg vil ha norsk tastatur på privat maskin. Enig. Bruk de ekstra kronene og få en "helnorsk" maskin. US tastatur er irriterende!
aluminium Skrevet 30. november 2010 #65 Skrevet 30. november 2010 En annen ting; fem års reklamasjon i Norge. Det er verdt noen kroner det... 1
Sheherasade Skrevet 30. november 2010 Forfatter #66 Skrevet 30. november 2010 En annen ting; fem års reklamasjon i Norge. Det er verdt noen kroner det... Absolutt!
Cæm Skrevet 30. november 2010 #67 Skrevet 30. november 2010 Nå har ikke jeg lest hele debatten, men svarer likevel: Jeg kjøpte min første mac i august. Angrer ikke et sekund! Jeg kommer aldri til å gå tilbake til pc! ALDRI! Macen er helt stillegående, og utrolig rask. Skriveprogrammet jeg bruker heter NeoOffice. Det er gratis, og fungerer utmerket. Det har alle programmene du trenger; Skriveprog, "power point", regneark osv. Jeg er også fornøyd med alle programmene på min kjære Mac! Beste kjøpet mitt noen sinne <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå