Gå til innhold

Aktiviteter for småbarn på helg i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en 1 1/2 åring og lurer på hva man kan finne på av aktiviteter sammen med henne lørdager eller søndager for å stimulere henne litt. Har funnet musikkskoler man kan ta kurs for "nybegynnere" men dette er alltid på ettermiddagen i ukedagene.

Helgene blir så lange hvis man ikke finner på noe koselig sammen utenfor hjemmet synes jeg.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en 1 1/2 åring og lurer på hva man kan finne på av aktiviteter sammen med henne lørdager eller søndager for å stimulere henne litt. Har funnet musikkskoler man kan ta kurs for "nybegynnere" men dette er alltid på ettermiddagen i ukedagene.

Helgene blir så lange hvis man ikke finner på noe koselig sammen utenfor hjemmet synes jeg.

Hei!

Mange ting å finne på i og rundt Oslo. Det kommer jo også an på hva du liker å gjøre.

Liker du natur og friluft, så er det mange flotte turområder rundt byen. Mange av disse er tilgjengelig med buss. Noen steder er det fint å gå med vogn eller kjelke/akebrett. Gå til en av turhyttene som har servering, og nyt litt godt å spise og drikke.

Å mate ender er alltid moro. Dette kan du gjøre i Vigelandsparken og ved Akerselva.

Hyggelig å ta med den lille i et av badene. De store badene har også egne barnebasseng. Frognerbadet er jo flittig brukt på sommeren. Ellers er det jo også mange badesteder langs sjøen.

Bibliotekene er også hyggelig å besøke en lørdag. De har egen barneavdeling, og noen ganger eget opplegg for barn, f.eks småbarnsteater. Så kan du jo også låne med pekebøker og sangbøker hjem. Kan være lurt å legge inn fast besøk hver måned.

Lykke til, og kos deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...