suzie Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Broren min ønsker seg veldig et spill som viser seg helt umulig å få tak i. Jeg finner det verken i butikker eller på nett - helt til jeg kom over en som skal selge det brukt. Det er brukt kun en gang og skal være som nytt.... Er det teit å gi et brukt spill?
Gjest navnelapp Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Nei, ikkje viss det er uråd å få tak i. Eg hadde blitt kjempeglad viss det var noko eg verkeleg ønska meg!
Inger88 Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Nei, du kan jo bare si at det var umulig å få tak i nytt. Han blir sikkert glad for at du har tatt deg bryet med å lete, samt for at han får spillet:)
Miss moneypenny Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Nei det er ikke teit så lenge det er umulig å få tak i ellers Og du prøver jo så godt du kan å gi han noe han virkelig ønsker seg!
Husplante Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk i gave et brukt spill av kjæresten min en gang, det var et spill jeg spilte mye som liten på PS1 men som jeg mista, og fant det aldri tilbake igjen, fikk heller ikke tak i nytt. Det betød utrolig mye for meg, og det visste han, derfor kjøpte han det på Ebay og jeg ble superglad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå