Lillemeg25 Skrevet 27. november 2010 #21 Skrevet 27. november 2010 Lufter litt på dagen men det er lukket når jeg skal sove. Altså nå som det er så kaldt ute. Brrrr
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2010 #22 Skrevet 27. november 2010 Det er godt med frisk og kjølig luft, men ikke ok å fryse. Jeg setter gjennomtrekk i ti minutter hver dag, så det blir ny og frisk luft å puste i - men det er best på soverommet om det er rundt 17 grader, syns jeg. Og tilgang på ekstra dyne og tepper om det skulle bli for kaldt.
Meridian Skrevet 27. november 2010 #23 Skrevet 27. november 2010 Jeg har alltid vinduet oppe om natten, men nå har det vært så kaldt at jeg har hatt det igjen. Jeg lufter godt før jeg legger meg, og jeg lufter ut når jeg står opp.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #24 Skrevet 27. november 2010 Vi har en vifte i glasset, så selv om vinduet er lukket, så er det alltid åpning ut. Vet ikke hva det kvalifiserer til, jeg? Bor heldigvis på vestlandet, så det er ikke så vanvittig kaldt her.
Anglofil Skrevet 27. november 2010 #25 Skrevet 27. november 2010 Nei, har ikke vinduet åpent om vinteren. Mvh Yvonne
Beauté Skrevet 27. november 2010 #26 Skrevet 27. november 2010 Nei på vårt rom er det godt og varmt om natta. Jeg lufter kjapt på dagen nå siden det er kaldt.
Sugerøret Skrevet 27. november 2010 #27 Skrevet 27. november 2010 Vinduet står oppe bestanding med mindre vi er ute av huset. Setter radiatoren på en liten lunk slik at det ikke skal fryse, men må ha vinduet litt oppe da jeg ikke klarer innestengt og varm luft når jeg skal sove
sophiaM Skrevet 27. november 2010 #28 Skrevet 27. november 2010 Er helt avhengig av frisk luft når jeg sover, ellers blir jeg skikkelig slapp og daff dagen etter. Hvis det er kaldt ute, tar jeg heller på meg et ekstra teppe over dyna eller en varm pysj. Takler ikke tett luft på soverommet ;p
Aurora M. Skrevet 27. november 2010 #29 Skrevet 27. november 2010 Jeg kunne egentlig ha tenkt meg å ha det åpent. Synes det er godt med frisk luft selv om det er kaldt. Men jeg bor ganske nært en vei, og orker ikke trafikkstøyen, så jeg lukker det. Lufter godt før jeg legger meg.
Lykkelitenen Skrevet 27. november 2010 #30 Skrevet 27. november 2010 Jeg lufter mens jeg gjør meg klar om kvelden (studentbolig, så jeg har kombinert ssoverom og oppholdssted) og lukker det om natten, om morgenen åpner jeg det og lar det stå åpent mens jeg er på badet.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #31 Skrevet 27. november 2010 2 dyner, og vinduet oppe :-) Må ha frisk luft.
sebra Skrevet 27. november 2010 #32 Skrevet 27. november 2010 Jeg pleier å ha som regel å ha vinduet oppe, ihvertfall sommer, vår og høst, men når det blir for kaldt så pleier jeg å lukke igjen, men jeg har en luke ved siden av vinduet som er oppe så og si hele året, bortsett fra i natt da holdt jeg på å fryse ihjel så måtte lukke den.
Ella_Grey Skrevet 27. november 2010 #33 Skrevet 27. november 2010 (endret) Åpent til vanlig, men kryper gradestokken under åtte-ni minusgrader så lufter jeg godt før leggetid - og så lukkes det igjen. Endret 27. november 2010 av Ella_Grey
Gjest Prøvis Skrevet 27. november 2010 #34 Skrevet 27. november 2010 2 dyner, og vinduet oppe :-) Må ha frisk luft. Samme her, må ha vinduet oppe uansett vinter eller sommer. Men nå er jeg alene og kan gjøre hva jeg vil en stund til så spørs det hva det blir til
*appifany* Skrevet 27. november 2010 #35 Skrevet 27. november 2010 Jeg har det alltid åpent, men jeg er en frysepinn så jeg har det i låsestilling (?) når det er skikkelig kaldt! Jepp, jeg gjør det samme
Sequax Skrevet 27. november 2010 #36 Skrevet 27. november 2010 Ja, har vinduet oppe om natten...syns det er deilig med frisk luft på soverommet! Vinduet lukkes når det er -20 og mindre ute.
kontorstol Skrevet 27. november 2010 #37 Skrevet 27. november 2010 Nei har det lukket. Har vinduet oppe 1-2 timer før vi legger oss. Temperaturen når vi legger oss er ca 7 grader, her om dagen glemte vi å lukke vinduet og da var det nede i 2. Småkjølig...
Katana Skrevet 28. november 2010 #38 Skrevet 28. november 2010 Vinduet er åpent, synes det er godt med litt frisk, kald luft. Det er kun åpent om natten, så rommet er ikke så kaldt når jeg går til køys.
Christiane_W Skrevet 28. november 2010 #39 Skrevet 28. november 2010 Om sommeren er det åpent fra jeg kommer hjem fra jobb og hele natta igjennom. Lukker det på dagtid, når jeg er på jobb. Hater innsekter, så jeg har fått laget myggnetting jeg setter inn i vinduet for å unngå det. På vinteren lufter jeg noen timer på ettermiddagen, men lukker vinduet om natta, ellers blir det for kaldt. :snø:
SmallTalk Skrevet 28. november 2010 #40 Skrevet 28. november 2010 Jeg klarer fint å nesten fryse ihjel uten å ha vinduet oppe nå, så nei... Det er lukket. Hadde det vært opptil meg hadde vi hatt 15 grader på soverommet om natten, men varmeovnen min nekter, så nå blir det null grader. Det er jaggu meg kaldt nok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå