Gå til innhold

Har du oppe vinuet om natten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du oppe vinduet, når det er så kaldt som det er nå, om natten?

Jeg lå med vinduet oppe inatt, og fant ut at det ble altfor kaldt.

Jeg fant ut at jeg heller skulle lufte litt ut mens jeg er på badet, og lukke igjen vinduet når jeg legger meg.

Det er vel bra nok, det? Jeg pleier som regel å ha oppe vinduet hver natt.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det åpent, men kjenner mange som har det igjen.

Skrevet

Jeg har det åpent.

Skrevet

Jeg har det alltid åpent, men jeg er en frysepinn så jeg har det i låsestilling (?) når det er skikkelig kaldt!

Skrevet

Nå som det er -10 ute har jeg det lukket. Trives best når det er en 19 grader på soverommet.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Nei, hater å kjenne sånne trekk..dessuten har jeg helt angst for alt av insekter så jeg vil ha inn så få som overhode mulig.

+ at jeg ikke klarer å sove når jeg hører lyder. Bor på et lite og egentlig rolig sted, men naboen kjører kjører jo ut og inn flere ganger om natten, hører det med vinduet i gjen, så hadde jeg hatt det åpent så ville det hvert enda mer tydlig :P

Skrevet

jeg har det på gløtt selv når det er kaldt ja, synes det er godt med kald luft inn når jeg skal sove.

Skrevet

Jeg må ha åpent vindu alltid. Blir det kaldt under dynen kler jeg på meg og sper på med pledd og ekstra dyne. Soverommet må være kaldt, så får jeg heller spurte ut på det varme badet om morgenen.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg lufter godt på soverommet på dagtid og lukker det om natten når det er kaldt ute.

Skrevet

Jeg blir forkjølet av åpent vindu om natten, så nei. I tillegg får jeg ikke lov av legen pga. astma og allergi.

Skrevet

Jeg har ikke vinduet åpent. Ikke om vinteren i hvert fall.

Skrevet

Jeg har vinduet åpent, selv nå når det er minus 10 grader ute.

Skrevet

Eg pleier å ha vinduet på ein liten gløtt om nettene siden det blir litt ekkel luft når vi sover og siden eg liker å ha det litt kjøligere på soverommet, men då er det ikkje mye åpent altså. Ellers hadde eg aldri klart å komme meg ut av senga på morningen (KALDT!!!).

Skrevet

Nei, det er alt for kaldt ute til det! Selv om jeg muligens ikke blir kald under dynen vil ansiktet bli iskaldt og det er svært ubehagelig.

Skrevet

Huff nei ikke om vinteren. Jeg er en frysepine deluxe og liker å ha det godt og varmt.Liker ikke å sove med et kaldt ansikt. Lufter på dagen men vinduet er lukket om natten!

Skrevet

Jeg har det igjen! Altfor kaldt!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Vinduet er åpent om natten. Men det er kun pga kjæresten nekter å sov med et lukket vindu. Det går greit for sover med en ganske tykk dyne men det er et helvete når jeg skal stå opp om morgenen, Det er ISKALDT!! :fryser:

Skrevet

Vi har det igjen, men har åpen ventil på et av vinduene, så det blir ikke så dårlig luft. Tidligere bodde vi i et gammelt hus hvor det ble kuldegrader på soverommet på det verste, så vi synes det er luksus å kunne sove og våkne i et temperert rom... men ovnen på soverommet er ikke på så mange grader.

Skrevet

Må ha det kjølig og frisk luft på soverommet. Her lukkes kun vinduet dersom gradestokken kryper ned mot 20 minus.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Må ha det kjølig og frisk luft på soverommet. Her lukkes kun vinduet dersom gradestokken kryper ned mot 20 minus.

:fryser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...