Fanta Exotic Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg ønsker meg en ny skritteller, som teller alle skrittene jeg går. Jeg har en skritteller på mobilen min nå, men den begynner å telle etter at jeg har gått ca. 10-20 skritt :klø: på jobben går jeg mye frem og tilbake med få skritt, og det er veldig ergelig når disse ikke blir telt.. Er det vanlig at skrittellere starter å telle etter et visst antall skritt, eller har jeg bare en dårlig skritteller? Kan noen anbefale meg en skritteller som teller alle "småskrittene" jeg tar i løpet av en dag
Gjest Harriet Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Jeg ønsker meg en ny skritteller, som teller alle skrittene jeg går. Jeg har en skritteller på mobilen min nå, men den begynner å telle etter at jeg har gått ca. 10-20 skritt :klø: på jobben går jeg mye frem og tilbake med få skritt, og det er veldig ergelig når disse ikke blir telt.. Er det vanlig at skrittellere starter å telle etter et visst antall skritt, eller har jeg bare en dårlig skritteller? Kan noen anbefale meg en skritteller som teller alle "småskrittene" jeg tar i løpet av en dag Jeg har en Silva-skritteller og den tror jeg starter tellingen etter 6 skritt. Helt ypperlig for meg, meningen er vel at den skal telle de skrittene som er endel av en lenger distanse. Leste et sted at man helst bør gå ihvertfall 5 tusen av de daglige skrittene i et - altså en lang tur på minst 5 tusen skritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå