AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Ok, jeg er litt usikker på veldig mye akkurat nå. Jeg skal prøve å gjøre det hele kort og oversiktelig. Jeg bruker kalender for å holde styr på syklusen. Den er litt lang, men det har den vært siste 3 mnd. Har hatt med typen sånn 2 g denne syklusen og det var nok de mest aktuelle dagene også. Ingen beskyttelse. Dag 19 og jeg begynte å småblø ca 2-3 dager, litt kun og jeg tenker det nok var en eggløsningsblødning. Passet ikke med TR allerede da.. Dag 30 dag kom det brunt i trusa. Jeg tenkte og følte TR, det er litt for tidlig egentlig. Ettersom 4 mnd har den faktisk vært 37-38 dager lang. Normal lengde med 30 dager uansett Det kom ingenting rødt heller, bare brunt. Litt i går og litt i dag. Og nå er det hele over. Og jeg har en ekkel følelse i livmoren av småkramper. Føler meg uggen i magen Tenker jo gravid, akkurat nå har ting skjedd mellom oss og det hadde passet kjempedårlig nå. Men vet sjansen er der. Det er bare å vente, ta test, men vet nesten ike om jeg tør. Bare heller vente til neste mens om 30-37 dager og se, kommer den som er jeg ikke, kommer den ikke vel da er jeg vel det da. Det er sent, jeg skal tidlig opp, jeg fikk ikke til å korte ned mer. Spør vel heller ikke om noen spørsmål. Lurer på da, hva annet kan det være? Jeg har gått på en pencillinkur, men hva er denne rare brune greiene? Det er bare rart, og det med å blø midt i syklusen. Dette stresser meg mye og jeg er stresset nok fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå