ladyluna Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe et stempelsett fra Konad nail art i julegave, men frykter det kan være for sent å bestille fra USA nå. Lurte derfor på om noen her inne vet om det er mulig å få tak i denne typen sett med stempel her i Norge (gjerne nettbutikk)? Behøver ikke være fra merket Konad. På forhånd takk Edit: Det bør forresten ikke være veldig dyrt. rundt 200 kr er passe tror jeg Endret 26. november 2010 av ladyluna
ladyluna Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 Takk! Og jeg som var sikker på at jeg hadde googla grundig før jeg spurte
Wonders Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jeg kjøpte mine plater for 4$ pr. stk fra EBAY. Fant nummeret på de platene jeg ville ha og, fant selgere som var "rated top seller", så litt fra Singapor og litt fra USA. 1 uke etterpå hadde jeg dem her i Oslo. Man kan bruke vanlig neilelakk, men fargen blir ikke like sterk, da lakken er tykkere hos Konad selv. Har ikke villet bestille fra Konad sine hjemmesider, ebay er mye tryggere for deg som kjøper. Nelly skal ha 55 kr pr. plate, mens jeg betalte ca 25 kr for mine på ebay :slår: -You do the math Endret 23. januar 2011 av Wonders 1
Wonders Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 (endret) :rødme: er du helt helt nybegynner? Her er en video i detalj... Konad har hjulpet meg mye. Før fikk jeg tegnet på alt dette i detaljer og satt i 2 og 2 timer hos neildesignere over hele verden. Det er billigere i utlandet, men nå kan jeg stempe rett på neilen...drit kult!!! Endret 23. januar 2011 av Wonders 1
ladyluna Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2011 Jeg måtte kjøpe fra Nelly før jul, for å være sikker på at det kom fram i tide.. Men jeg skal snart bestille litt utstyr til meg selv også, man kan si jeg ble bitt av basillen etter at jeg fikk testet det i romjula Så nå skal jeg bruke ebay-tipset ditt! Takker ikke nei til å få mer for pengene
Wonders Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 nå har jeg endelig klart å lage video av mine bilder... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå