Turte Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg driver og planlegger ferie. Og da må jeg muligens stenge telefonen i mitt lille selskap, og mener det er best å satse på fellesferien! Derfor lurte jeg lurte på er om noen av dere vet når fellesferien er på østlandet? Hørte nemlig at det er forskjellig tidspunkt i forskjellige deler av landet... Er det forskjellige uker hvert år, eller faste? Har søkt endel på nettet og fant ikke ut av det, dessverre. Noen som kan hjelpe?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 Uke 28,29 og 30, er de mest vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Det er de 3 siste ukene i juli, i år uke 28, 29 og 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 6. mai 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2002 Er det på østlandet?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå