Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke mett hvis det ikke er noe karbohydrater i kostholdet mitt, men kanskje er feilen at jeg ikke spiser så mye fett selv om maten jeg spiser nesten er uten carbs.. Jeg er så vant til å telle ckalorier og får helt vondt u nervene når jeg kommer over(max!) 1800 kcal om dagen.

Er det noen her som sliter med 2-3 kilo som har prøvd low carb diett? Hvordan har det funka? Hva har du spist? Egg og bacon liksom? Karbonader, saus og salat?

Jeg er 53 kg nå, men er ganske lav og liker meg best på 51 kg, jeg finner veldig lite råd i blader og på nett som er beregnet for folk som ikke sliter kjempe masse med vekta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gå ned i vekt med lavkarbo er ikke særlig effektivt når du ser så liten å sped som det du er. Det er vektstabiliserende, så du kan risikere å gå opp i vekt istedet.

Når DET er sagt, så er nok den manglende metthetsfølelsen pga. for lite fett ja. Om man spiser kun når man er sulten, og bare til man er passe mett, så regulerer kcal-inntaket seg selv. Når man går på low carb skal man ikke telle kalorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...