AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #21 Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil anbefale å besøke Atelier V i Marken. De selger masse fine kjoler, men tror også de tar på seg oppdrag med å sy om kjoler. Har hvertfall fått gjort det der selv, men vet ikke om det er vanlig praksis eller om det er fordi jeg kjenner dem... Ta en tur innom for å høre http://www.atelier-v.no/
Eplekake Skrevet 4. desember 2010 #22 Skrevet 4. desember 2010 Synes nr 2 var veldig fin. Nr 1 synes jeg er helt lik sånn som absolutt alle bruder har hatt de siste 5 årene. Kult med kort kjole. Litt anderledes og lettere å bevege seg i.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #23 Skrevet 6. desember 2010 Den andre var uten tvil finest. Den første vil bli en kjole som er sydd opp, og jeg tror det dessverre vil bli litt tydelig.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2010 #24 Skrevet 7. desember 2010 "Jeg vil anbefale å besøke Atelier V i Marken. De selger masse fine kjoler, men tror også de tar på seg oppdrag med å sy om kjoler. Har hvertfall fått gjort det der selv, men vet ikke om det er vanlig praksis eller om det er fordi jeg kjenner dem... Ta en tur innom for å høre http://www.atelier-v.no/ " Takk for godt tips. Jeg vil høre med dem om de også kan sy om kjoler. Ellers tusen takk for alle tilbakemeldinger. Setter stor pris på det
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #25 Skrevet 8. desember 2010 Nr. 2 synes jeg er kjempefin. Nydelig form og tror den blir veldig fin i snittet til deg. Utringningen er perfekt! Nr. 1 synes jeg helt ærlig er veldig kjedelig og typisk. 1
Gjest Tigress Skrevet 8. desember 2010 #26 Skrevet 8. desember 2010 Den ferdige korte kjolen var mykje finare enn den lange - trur ikkje eg kan hugse ein ikkje-kongeleg brud som ikkje har gifta seg i sånn ermelaus lang med vidt skjørt? Fint med noko litt originalt, ja!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #27 Skrevet 8. desember 2010 Jeg er enig med de fleste her inne om at kjole 2 ser veldig flott ut på modellen, men etter å ha sett bilder av normale mennesker som har den på seg er jeg blitt litt mer usikker. Jeg har lagt inn noen bilder av kjolen i størrelse UK 12, og syntes ikke den ser like flott ut da, Eller hva sier dere?
Sunshine Skrevet 8. desember 2010 #28 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg får ikke opp noen nye bilder? Edit: eller det er kanskje bildene av normalt menneske? Ang utevielse og tradisjonell lang kjole: Jeg hadde det men jeg hadde en kjole med relativt kort slep og ikke underskjørt. Jeg var ikke nøye på om jeg ble møkkete og dro kjolen etter meg overalt. Jeg måtte gå på grusvei bort til vigsleren og festen ble holdt i partytelt med gulv. Jeg gikk mye ute på jordet (gress), og vi tok bildene langt ute på heiene (vi gikk dit med støvler). Det var ikke noe problem, og jeg synes ikke kjolen min ble mer møkkete enn andre kjoler jeg har sett. Endret 8. desember 2010 av Sunshine
Sunshine Skrevet 8. desember 2010 #29 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg synes forresten kjole nr en var nydelig til deg, og chiffonen gir et mykere inntrykk enn stive stoffer. Den ser kanskje noe stram ut over brystet så jeg ville knytt den løsere øverst om det er knyting bak, men eller synes jeg den var kjempefin til deg! Jeg tror nok at kjole nr to krever at man er høy og veldig slank. Beltet på kjolen kutter kroppen og gjør deg kortere, og jeg synes heller ikke kjolen var spesielt slankende på det bildet du har lagt inn. Kjole nr en har perfekte linjer for å slanke og forlenge, og det var den type kjoler som gav meg den smaleste midjen jeg noen gang har sett på meg selv. Venninnene mine ble også overrasket over hvor effektfull den rynkingen var. Endret 8. desember 2010 av Sunshine
Bestee Skrevet 8. desember 2010 #30 Skrevet 8. desember 2010 Jeg synes definitivt at kjole nr 1 var finest! Helt nydelig, og den satt utrolig flott på deg!! Jeg tenkte overhodet ikke bryllup når jeg så den andre kjolen. Synes den var for kjedelig og uglamorøs.
sjøstjerna Skrevet 9. desember 2010 #32 Skrevet 9. desember 2010 Kjole 1 var kjempefin! Den ville jeg gått for
regine Skrevet 11. desember 2010 #33 Skrevet 11. desember 2010 Mulig det er meg det er noe galt med , men jeg ser nesten ikke forskjell på kjolene, bortsett fra lengden. Begge er stroppeløse og uten ermer (noe de færreste vanlige mennesker faktis kler......) begge har sånn "drapert" liv. uansett tror jeg det er lurere å gå for en kort kjole som er sydd kort, enn å sy om en lang kjole. Og hvis du vil være orginal (noe jeg er klar over at de færreste bruder egentlig vil )så finner du en helt annen type kjole.
Auri Skrevet 11. desember 2010 #34 Skrevet 11. desember 2010 Synes kjole 2 ble mye finere på ett "større" (les: normalstørrelse) menneske jeg da! Utrolig flatterende fasong... Mer enn kjole 1 synes jeg da 1
Wonders Skrevet 15. desember 2010 #35 Skrevet 15. desember 2010 ikke gå for kort kjole. Det er ikke vanskelig å finne slike korte kjoler. Kanskje til fest senere eller i forbindelse med senere på kvelden i bryllup kan du jo ha den korte...
Auri Skrevet 15. desember 2010 #36 Skrevet 15. desember 2010 Og hvorfor skal man ikke gå for kort kjole, om jeg tør spørre? Det er ikke alle som ønsker seg den lange svære prinsessekjolen. Men man skal kanskje drite i hva man selv ønsker, og gå for det alle mener er "riktig brudete"? 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #37 Skrevet 15. desember 2010 ikke gå for kort kjole. Det er ikke vanskelig å finne slike korte kjoler. Jeg forstår heller ikke hvorfor kjolen "må" være lang. Virker som mange har en fast bestemt mening om dette, utem at jeg forstår hvorfor.
Eplekake Skrevet 19. desember 2010 #38 Skrevet 19. desember 2010 Synes den korte kjolen også var fin på hun "normale" og jeg da....
Bubblerock Skrevet 22. desember 2010 #39 Skrevet 22. desember 2010 Kjole nr 2 var kjempefin! Flott med pynten i livet
Wonders Skrevet 23. desember 2010 #40 Skrevet 23. desember 2010 (endret) du nå har jeg sett kjole nr 2 på en venninde. Hun hadde bysten ganske stram,korsett, og slik bolero til, tyllknyting av en sløyfe i livet. Veldig søtt/tøfft!!! Dame med tæl sier vi i Hedmark! Men jeg foretrekker at det er krystallklart at dette er en brudekjole: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/289279986/2010_most_famous_style_wedding_dress_JTF.jpg&imgrefurl=http://www.alibaba.com/product-gs/289279986/2010_most_famous_style_wedding_dress.html&usg=__FanlxJyan_CRzNa664cz62tfoKk=&h=1336&w=1700&sz=242&hl=no&start=160&zoom=1&tbnid=xwecVMHFfNrnTM:&tbnh=141&tbnw=173&prev=/images%3Fq%3Dvolum%2Bwedding%2Bdress%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1065%26bih%3D648%26tbs%3Disch:1,isz:l0%2C4004&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=126&vpy=358&dur=2925&hovh=199&hovw=253&tx=177&ty=158&ei=JQsTTcvsEZDFswaR8MHrDA&oei=0AoTTbWaNNWH4QbY_8SMBw&esq=7&page=9&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:160&biw=1065&bih=648 Endret 23. desember 2010 av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå