AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg står mellom to kjoler, og klarer ikk helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Kjekt med litt tilbakemelding om hva dere syntes. Jeg ønsker en kort kjole så kjole 1 må sys opp, men det har jeg fått beskjed om at ikke vil være noe problem. Jeg har lagt ut et bilde hvor jeg forsøker å vise hvordan dette vil se ut. Bildene finner dere her
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg ser at linken over ikke virket, så prøve heller denne
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Jeg ser at linken over ikke virket, så prøve heller denne
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Det ser jo ut som du har allerede kjøpt en kjole, vil du virkelig risikere å ødelegge den med å prøve å legge de opp, eller bruke penger på enda en kjole? Kjolen er fin nok den.. Jeg bare spør.
Småkjekset Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 (endret) Blir det gjort av en dyktig skredder kan det blir kjempe flott med kjole 1. Men da bør det gjøres skikkelig :jep: Endret 27. november 2010 av Småkjekset
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Til meg hadde jeg valgt den siste. Utrolig stilig!!! Nå vet jeg ikke hilken som passer deg best med tanke på personlighet og smak, men du blir en fantastisk flott brud! (som den over sier, kan det være litt risikabelt å legge opp en kjole)
lilleGrethe Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Hvis du skal gå for kort, ville jeg nok valgt den som er kort i utgangspunktet istedenfor å sy opp den som er lang. Ellers var begge fine kjoler, men ikke kutt av den lange! 5
Auri Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Kjole 2, mer flatterende utringning til det jeg ser av bryst/skulderområdet ditt, også synes jeg draperingen var penere på den.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Takk for tilbakemelding. Det er kjekt å høre litt hva andre syntes om kjolene. Jeg fikk kjøpt den lange på e-bayn helt vanvittig billig (original maggie sottero kjole). Er derfor jeg kan vurdere å kjøpe to, og jeg tenker på å bestille kjole to fra kina, og se hvordan den blir :gjeiper: Er jo uansett ikke tale om mye penger, så det kan være verdt forsøket... Er det noen som har erfaring med å sy om kjoler?
Sunshine Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Jeg la opp min egen brudekjole. Jeg måtte flytte alt mønsteret på hele forsiden av kjolen for at det skulle bli pent (mønsteret var sydd oppå den tynne tyllen med blank tråd). Det tok litt tid og var mye pirk, men resultatet ble veldig bra
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Det høres jo lovende ut Jeg har ikke lyst på en lang kjole, så jeg må enten legge opp nr 1 eller kjøpe nr 2. Flere som har noen meninger om kjolevalget??? Dersom jeg velger kjole 1, så skal jeg til skredder å få det gjort skikkelig. Er det noen som kjenner til en flink sydame/skredder i Bergen? Og er det noen som har noen formening om hva en slik endring vil koste hos skredder?
Frk. Belle Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Tror faktisk jeg giftet meg i kjole 1 :rødme: Uten å sy den opp da.. Jeg synes den er kjempefin og sitter utrolig flott, og blir den pent lagt opp tror jeg absolutt det kan bli bra
Gjest Silvermist Skrevet 1. desember 2010 #15 Skrevet 1. desember 2010 Jeg synes kjole 2 var nydelig!
Independent_ Skrevet 1. desember 2010 #16 Skrevet 1. desember 2010 Jeg syns den første var nydelig. Den var mer elegant enn den siste som var kortere. Men det kommer jo helt an på hva du selv syns, og hvilken look du er ute etter
Rosalie Skrevet 2. desember 2010 #17 Skrevet 2. desember 2010 Nr. 1 vil bli "lang kjole som er sydd opp", men nr 2 er laget som kort kjole, med snitt som kort kjole. Ellers var ikke utringingen på nr 1 heldig på deg.
Frk. Belle Skrevet 2. desember 2010 #18 Skrevet 2. desember 2010 Nr. 1 vil bli "lang kjole som er sydd opp", men nr 2 er laget som kort kjole, med snitt som kort kjole. Ellers var ikke utringingen på nr 1 heldig på deg. Det med bysten var kanskje et poeng... Nr 2 er nok finere for deg med litt byste Selv har jeg svært liten byste men det passet velig fint i kjole nr.1
Gjest norah Skrevet 3. desember 2010 #19 Skrevet 3. desember 2010 hvor kan man få tak på kjole nr 2? den var råfin :D men jeg skjønte ikke helt hvorfor ts ikke passet kjole nr 1 ifht bysten? synes den satt kjempefint på, jeg? nr 1 er klassisk og flott - nr 2 er mer retro og personlig. skal du ha et avslappet bryllup hadde jeg gåt for nr 2, og definitivt nr 1 hvis det er et mer klassisk bryllup med 3retters/etasjekake/caffeavec og alt det der i tradisjonell rekkefølge.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2010 #20 Skrevet 3. desember 2010 hvor kan man få tak på kjole nr 2? den var råfin :D . Det er en jason alexander kjole modell 8441, men den har desverre gått ut av produksjon. Tenker på å få den sydd hos jkdress.com Vi tenker å ha et ganske avslappet og utradisjonelt bryllup, så det er litt derfor jeg er på jakt etter en kort kjole. Passer liksom ikke helt med slep til utendørsvielse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå