bouvier Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Samboer fortalte meg at valpen min hadde spist hasj mens jeg var borte?!?!i 3 dager kun!! han skulle liksom passe på han er frustrert å sint nå!!!!!! Hvordan har hasj innvirkning på hund/valp ?! Er det farlig for helsa hans i fremtiden? er det noe jeg kan gjøre?!
Envy Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hæ? Troller du? Har dere hasj liggende rundt å slenge dere da? Og i tillegg på en sådan måte at en stakkars liten valp får tak i det? Høres ikke ut som dere er skikket til å ta vare på noe forsvarsløst levende vesen i det hele tatt spør du meg. Anyways, ring dyrlegen! Det skulle du gjort for lengst!
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Han skulle passe på han når jeg måtte reise 3 dager til Oslo!!! jeg visste ikke at det var her engang, han fortalte det nettopt til meg ?!?!?!?!!?!? ER SÅ SINT NÅ!!!!!
Envy Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Bruk energien din på å ringe dyrlegen først og fremst!
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Viss jeg noen gang ser dette eller hasj her, hiver jeg både mann og hasj ut!
Envy Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Det hørtes fornuftig ut! Rusmisbrukere er ikke noe å hverken stole på, eller samle på!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Sånn går det når man har en dum mann som røyker hasj.
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2010 dyrlegen hadde stengt Jeg er bare så skuffet!!! at han våger i det hele tatt å legge hasj som han vet valpen snoker rundt over alt.!!!
Envy Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 De fleste områder har dyrlegevakt. Tilogmed her, på det lille stedet jeg bor har vi det Prøv å søk det frem på gulesider, forhåpentligvis finnes det i nærområdet, ellers må du bare vente til i morgen (vil anbefale at du holder valpen under oppsikt!)
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2010 Gudene vet om han har røykt det inne også! er så sint og frustrert, får ikke snakket med dyrlegen før i morgen... Tenk om det går dårlig?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Vil tro den har samme effekt på en huns som på oss mennesker. Opprømthet, lykke, glede , osv.
Independent_ Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Om dette er et seriøst innlegg, så ta den stakkars valpen til veterinæren med en eneste gang!! Jeg ville til og med ringt veterinær på hjemmenr dersom ingen hadde vakt nå. Jeg kan garantere at det ikke er sunt, men hvordan innvirkninger det har aner jeg ikke - det er jo ie akurat hverdagskost for en stakkars liten. Å hvordan skal du forklare dyrelegen at valpen spiste hasj? Hasj er jo ulovlig.
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. november 2010 finner ingen som har vakt nå, så stresser meg i hel! veettu hva? jeg vet ikke?! Har ikke merket noe på han i det hele tatt....
bouvier Skrevet 26. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2010 er seriøs ja! bare så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal si eller skrive!!!
Sugerøret Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 http://www.smadyrvakta.no/ Dette er i Oslo da tlf :820 90102 de skal alltid være åpne Om dette virkelig er reelt,så få den mannen langt vekk fra valpen! Stakkars dyr
sophiaM Skrevet 27. november 2010 #16 Skrevet 27. november 2010 Stakkars lille hunden. Husk å aldri la den mannen passe på at annet levende vesen igjen. Og vurder nøye om det virkelig skal være denne mannen som skal passe på barna dine for eksempel. Kom dere vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå